اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کمیته انضباطی

بابک رضی از بازی برابر مس رفسنجان محروم شد / احتمال لغو بازی پاس و مس در همدان

از اردوی تیم فوتبال پاس همدان خبر می‌رسد که امروز باید بدون 6 بازیکن اصلی برابر تیم پرمهره مس رفسنجان و شاگردان وینگوبگوویچ به میدان بروند.

بابک رضی از بازی برابر مس رفسنجان محروم شد / احتمال لغو بازی پاس و مس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز یکشنبه یکی از 2 مسابقه باقی‌مانده هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک در گروه 2، بین تیم‌های پاس همدان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

پاسی‌ها که شرایط خوبی برای این بازی از نظر بازیکنان نداشتند در آخرین ساعت تمرین دیروز باخبر شدند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابک رضی بازیکن تاثیرگذار این تیم را به صورت موقت از بازی محروم کرده است.

رضی که در بازی برابر پیکان با کارت قرمز از بازی اخراج شده بود محرومیت یک جلسه‌ای خود را هفته گذشته و در بازی ایرانجوان بوشهر تحمل کرده اما با ارسال فاکسی از طرف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال همدان، حق حضور در بازی امروز تیمش برابر مس را ندارد.

نبود کاوه زنگیان و امید خورج به دلیل محرومیت، مهرداد رضایی به خاطر سرماخوردگی، مصطفی قیصری به دلیل شکستگی دنده و محمد میرترابی به خاطر حضور در تهران مشکلات زیادی را برای مجتبی خورشیدی و تیمش فراهم کرده بود که محرومیت رضی نیز مشکلات این تیم را دوچندان کرد.

حالا باید دید امروز کادر فنی تیم پاس با استفاده از بازیکنان جوان‌تر و باانگیزه امید و جوانان می‌توانند رقابت خوبی را با بازیکنان باتجربه وینگوبگوویچ مربی کاربلد مس رفسنجان، داشته باشند یا خیر؟

همدان از دیروز بارانی شده و با پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش باران تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت که در صورت ادامه بارندگی احتمال لغو این بازی یا برگزاری آن با تاخیر 24 ساعته وجود دارد.

باید منتظر نظر نهایی داور مسابقه و ناظر اعزامی فدراسیون در مورد این بازی بود.

تا قبل از این مسابقه در لیگ دسته یک جام آزادگان و در گروه 2، تیم فوتبال پاس همدان با توجه به تفاضل و هفتی امتیاز که دارد در رده هشتم جاخوش کرده و تیم مس رفسنجان با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول 13 تیمی این مسابقات قرار دارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ مسابقه بین پاس همدان و مس رفسنجان را شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، غلام رضوی و سید کریم موسوی (کمک‌داور) و محمدباقر پورباقر (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین نظارت داوری بر عهده عبدالله باعزم خواهد بود.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک، عصر یکشنبه 12 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید برابر تیم مس رفسنجان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول