اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

برگزاری مراسم پاسداشت میرزا کوچک جنگلی در گیلان

استاندار گیلان از برگزاری مراسم پاسداشت میرزا کوچک جنگلی در این استان خبر داد.

برگزاری مراسم پاسداشت میرزا کوچک جنگلی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جمعی از مدیران این اداره کل جایگاه فرهنگی، علمی و هنری این استان را ویژه خواند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید نسبت به تقویت این ظرفیت‌ها همت کند، افزود: تمام گیلانی‌ها به پیشینه درخشان و غنی فرهنگی و ارزش‌های دینی، اسلامی و ایرانی خود می‌بالند.

استاندار گیلان، افزود: گیلانی‌ها همواره به لحاظ بهره هوشی، فرهیختگی و نخبگی در کشور جایگاه ممتازی داشته‌اند.

وی ادامه داد: باید دقت کنیم از این اندیشه‌ها، هوشمندی، آگاهی و ظرفیت ارتباط جمعی مناسب در گیلان مراقبت شود زیرا اگر در این زمینه دقت نشود ممکن است این ظرفیت‌ها به انحراف کشیده شود.

به گفته نجفی، جامعه فرهنگی و علمی هوشمند و علمای بزرگوار این استان تاکنون اجازه نداده‌اند که این ظرفیت‌ها به صورت کلی به طرف انحراف کشیده شود.

وی با تأکید بر تقویت نشاط اجتماعی در جامعه، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم شاد باشیم بدون اینکه گناه کنیم زیرا شادی مردم با حفظ ارزش‌های اصیل دینی منافات ندارد.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایش‌های حضرت علی (ع) مبنی بر عمران و آبادانی شهرها در نهج‌البلاغه گفت: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب پایه‌های اقتصادی جامعه را تقویت کنیم نشاط اجتماعی نیز اهمیت مضاعفی می‌یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن 11 آذر سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی، یادآور شد: تکیه بر میرزا تکیه بر اندیشه‌های غنی انقلابی و مذهبی ما است.

نجفی با تأکید بر ضرورت برگزاری مراسم پاسداشت مناسب برای میرزا کوچک جنگلی یادآور شد: در این زمینه استانداری گیلان آماده همکاری لازم است.

انتهای پیام/2300/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول