اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز «یا علی ابن موسی‌الرضا (ع)» صورت می‌گیرد

برگزاری رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در محورهای استان سمنان

رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی با رمز «یا علی ابن موسی‌الرضا (ع)» در محورهای استان سمنان اجرا می‏شود.

برگزاری رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در محورهای استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل سمنان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان در این رزمایش گفت: پیرو مصوبه شورای ترافیک استان سمنان و تأکیدات استاندار سمنان و معاون عمرانی استانداری سمنان مبنی بر ارتقای سطح ایمنی در جاده‎های استان سمنان، این اداره کل با تأسی از این تأکیدات و سرفصل برنامه‎های استان سمنان در خصوص کاهش تلفات جاده‎ای هر ساله روزی را به نام روز بدون حوادث ترافیکی بزرگ می‎دارد.

داوود سعدی ادامه داد: در همین راستا رزمایش هماهنگی با همکاری کلیه ارگان‎های ذی‎ربط از جمله دستگاه‎های نظارتی، کنترلی و امدادرسانی مانند پلیس‌راه، اداره کل راه و ترابری، دفتر فنی استانداری، هلال احمر، شرکت‎های امداد خودرویی، اورژانس و دستگاه‎های پشتیبانی کننده مثل گروه‎های مخابراتی و شرکت‎های بیمه برگزار می‏شود.

سعدی با تأکید بر اهمیت ایجاد وحدت رویه در اجرای این رزمایش در سطح محورهای استان سمنان افزود: این رزمایش همراه با پیام استاندار محترم سمنان و با رمز «یا علی ابن موسی‌الرضا (ع)» روز چهارشنبه، 29 آبان ساعت هشت صبح آغاز می‏شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره بر تأثیر اجرای این رزمایش در حوادث و تلفات جاده‎ای تصریح کرد: کاهش 100 درصدی تلفات جاده‎ای در سنوات گذشته در این روز نشان‎دهنده تأثیرگذاری مثبت این طرح در محورهای استان سمنان است که امیدواریم با هماهنگی و هم‎پوشانی مناسب توسط ارگان‎های مرتبط با این طرح شاهد اجرای هر چه باشکوه‎تر این رزمایش در روز 29 آبان ماه سال‎جاری باشیم.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول