اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان:

شعار مرگ بر امریکا با قوت تمام ادامه می‌یابد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شعار مرگ بر امریکا با قوت تمام ادامه می‌یابد.

شعار مرگ بر امریکا با قوت تمام ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن احمدی‌تبار ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سه رخداد عظیم در روز 13 آبان ماه روی داده است.

وی به رویداد روز 13 آبان ماه سال 1342 اشاره کرد بیان داشت: تبعید امام راحل به ترکیه، عراق، کویت و فرانسه از مهم‌ترین رویدادهای این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در 13 آبان ماه سال 57 دانش‌آموزان تهرانی در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به دست دژخیمان رژیم شاه به رگبار بسته شدند و به شهادت رسیدند.

این مسئول به رشادت‌های دانش‌آموزان در 13 آبان ماه سال 57 اشاره کرد و افزود: ایستادگی و مقاومت دانش‌آموزان در این روز وزیر وقت امریکا را مجبور به استعفا کرد و حتی کابینه شریف امامی نیز از هم پاشیده شد.

احمدی‌تبار شهادت دانش‌آموزان در روز13 آبان سال 57 را علت سرعت گرفتن پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در 13 آبان ماه سال 58 نیز لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و بنا به تعیبر امام خمینی (ره) این روز به عنوان انقلاب دوم نام گرفت.

وی روز 13 آبان ماه را نقطه عطفی برای پیروزی‌های دیگر انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به دلیل همین نقطه عطف روز 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به راهپیمایی روز 13 آبان ماه جاری اشاره کرد و اذعان داشت: همه دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه، فرهنگیان و همه آحاد مردم در این روز با راهپیمایی در شهرها و روستاها مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر امریکا با قوت تمام ادامه می‌یابد، اذعان داشت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی همانند سنوات گذشته به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول