اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی حلقه واسطه میان نهضت عاشورا و فرهنگ انتظار است

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان حلقه واسط میان نهضت عاشورا و فرهنگ انتظار است، انقلابی که بعد از انقلاب عاشورا آغاز شده هنوز ادامه دارد.

انقلاب اسلامی حلقه واسطه میان نهضت عاشورا و فرهنگ انتظار است

فرهاد شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مهم‌ترین شعار مکتب عاشورا این بود که زیر بار ظلم نروید و از مظلوم حمایت کنید، امروزه حمایت از مظلوم و لعن بر یزیدیان همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است و جوانان ما در 13 آبان نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه به برگزاری مراسم 13 آبان امسال و مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: آن چه که دیپلمات‌های کشورمان این روز ها در سطح دیپلماسی دنبال می‌کنند بر اساس عزت و حکمت ایران است و این دیپلماسی هیچ تقابلی با بحث دشمن شناسی ما نسبت به آمریکا ندارد زیرا دقیقاً مذاکره کنندگان هم می‌دانند که با دشمن مذاکره می‌کنند.

شهرکی تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب حمایت خود را از مجموعه مسئولان و مذاکره کنندگان با پنج به علاوه یک، اعلام فرمودند ما نیز به مسئولان خود اطمینان کامل داریم، اما به آمریکایی‌ها بدبین هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اذعان داشت: بی‌تردید حرکت عدالت خواهانه امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان سرمشق حرکت‌ها و جنبش‌های ظلم ستیز بعد از عاشورا و قیام کربلا بوده و تا ظهور حضرت مهدی(عج) نیز خواهد بود که آخرین مصداق آن انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/75005/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول