اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

نرخ جدید بنزین بر اساس تصمیم هیئت دولت تعیین می‌شود

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در قالب قانون هدفمندی یارانه‌ها، نرخ بنزین مطابق اهداف و سیاست‌های دولت تعیین می‌شود.

نرخ جدید بنزین بر اساس تصمیم هیئت دولت تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعیین قیمت بنزین براساس اهداف برنامه پنجم توسعه و با رویکرد تامین بودجه کشور از سوی دولت به عنوان یکی از اصول قانون هدفمندی یارانه‌ها به شمار می‌رود و بر همین اساس انتظار می‌رود دولت مطابق اهداف ملی نسبت به تحقق این امر مهم اقدام کند.

وی ادامه داد: تغییرات شدید نرخ ارز در طول دو سال گذشته زمینه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را سلب کرد و بدون شک تحقق فاز دوم این قانون پس از انجام بررسی‌های لازم و اطمینان از وجود فضای مناسب اجرایی می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال 93 با رویکرد توسعه کشور تدوین می‌شود، بیان کرد: رعایت حقوق اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین معیارهای بررسی بودجه توسط مجلس شورای اسلامی است و برهمین اساس تمامی سیاست‌گذاری‌ها در این حوزه خطیر مبتنی بر اصل حمایت از دولت و عموم مردم اجرایی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جزو شخصیت‌های برجسته علمی کشور محسوب می‌شود، گفت: سوابق درخشان فرجی دانا در دوران مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ و جهاد برای همگان مبرهن است و این پشتوانه عظیم به عنوان  مهم‌ترین رمز موفقیت وی در این حوزه کلان به شمار می‌رود.

حیدرپور با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش با برخورداری از چهار دهه سابقه درخشان در سطوح مختلف این وزارتخانه به عنوان یکی از چهره‌های برجسته فرهنگی کشور مطرح است، اضافه کرد: بنده از دوران حضور فانی در رأس اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان که همزمان با سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی بود نسبت به ظرفیت‌های برجسته و بی‌نظیر وی آگاهی داشتم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق اهداف زیرساختی نظام آموزشی کشور با بکارگیری توانمندی‌های وزیر جدید باشیم.

انتهای پیام/63011/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول