اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

اساس توسعه انسانی جامعه دردست معلمان است

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که فرهنگیان قشری تاثیرگذار و بسیار مهم در جامعه هستند، گفت: معلمان اساس توسعه انسانی در جامعه هستند و از نقش و اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردارند.

اساس توسعه انسانی جامعه دردست معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک انتصاب ایشان، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های کشور است که این وزارتخانه با قشر زیادی از افراد جامعه در سنین و مقاطع مختلف ارتباط دارد.

وی با بیان این‌که فرهنگیان قشری تاثیرگذار و بسیار مهم در جامعه هستند، اضافه کرد: معلمان اساس توسعه انسانی در جامعه هستند و از نقش و اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که فرهنگیان ابزاری انسانی در دست دارند، ادامه داد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه در دست فرهنگیان و معلمان تربیت می‌شوند که به طور قطع نوع تربیت و رفتاری که با آنان می‌شود می‌تواند تا حد بسیار زیادی در آینده جامعه تاثیرگذار باشد.

خدمتگزار با اشاره به این‌که خانواده‌ها باید به محیط مدرسه اعتماد کامل داشته باشند، افزود: مباحث درسی و تربیتی باید به گونه‌ای در مدارس تبیین شود تا سبب ارتقای شخصیتی و علمی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف زندگی‌ فردی واجتماعی شود.

وی تصریح کرد: در مباحث رفاهی نیز باید به گونه‌ای اقدام شود تا عزت، کرامت و جایگاه فرهنگیان رعایت شود.

انتهای پیام/69025/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول