اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور محمدجواد لاریجانی؛

همایش «رابطه با آمریکا یا مرگ بر آمریکا» در دانشگاه مازندران برگزار شد

در ایام سالروز تسخیر لانه جاسوسی برنامه "رابطه با آمریکا یا مرگ بر آمریکا" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران و با حضور دبیر ستاد حقوق بشر کشور برگزار شد.

همایش «رابطه با آمریکا یا مرگ بر آمریکا» در دانشگاه مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در ایام سالروز تسخیر لانه جاسوسی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران عصر امروز برنامه‌ای با عنوان "رابطه با آمریکا یا مرگ بر آمریکا" با حضور محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار شد.

احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم به دکتر لاریجانی گفت: دکتر لاریجانی هم از جهت اینکه مازندرانی هستند و هم جهت عضویت‌شان در هیئت امنای دانشگاه مازندران به نوعی صاحب خانه در این مراسم محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز مبارزه با استکبار تصریح کرد: خرسندیم که امسال نیز همانند سال‌های گذشته همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان و جوانان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی ماهیت استکبار ستیز خود را به رخ جهانیان نشان دادند.

احمدپور گفت: 13 آبان روز بزرگی برای ملت ما است و این روز سه واقعه مهم تبعید امام به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل درب دانشگاه تهران در سال 57 و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی را به خود دیده است.

رئیس دانشگاه مازندران در پایان با اشاره به رسوایی اخیر آمریکا در موضوع شنود تلفن‌های سران کشورهای مختلف گفت: امروز همه جهانیان، حتی کشورهای متحد آمریکا نیز با این رسوایی متوجه شدند که حرف ما در چندین سال قبل در نامگذاری سفارت آمریکا به لانه جاسوسی حقیقت داشته و به آن اذعان کرده‌اند.

انتهای پیام/86025/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول