اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

شورای شهر‌ محل ‌‌تنش نیست/‌در برخی جلسات شورا‌ حضور می‌یابم

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این که شورای شهر، محل اختلاف و تنش نیست، گفت: بنده قصد دارم در زمان‌های مختلف در بعضی از جلسات شورای شهر حضور یافته و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات مربوط قرار گیرم.

شورای شهر‌ محل ‌‌تنش نیست/‌در برخی جلسات شورا‌ حضور می‌یابم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده امشب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با وی اظهار کرد: با ایمان و باوری که به نقش برجسته شورای شهر تبریز دارم معتقدیم که این شورا باید الگویی برای همه شهرهای کشور باشد.

وی با تاکید بر این که باید وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر حکمفرما باشد، افزود: دلیل این که نخستین جلسه خود را با اعضای شورای شهر برگزار کردم اهمیت و نقش بارز شوراها در پیشبرد امور اجرایی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که شأن و منزلت شورای شهر، باید بیش از پیش ارتقا یابد، گفت: همه اعضای شورا و مسؤولان موظفند با اتحاد و همدلی مسائل و موضوعات مربوطه تبریز را به جایگاه واقعی خود برسانند و در مسیر جلب اعتماد مردم، ید واحده باشند.

وی با تاکید بر این که شورای شهر، محل اختلاف و تنش نیست، افزود: بنده قصد دارم در زمان‌های مختلف در بعضی از جلسات شورای شهر حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات مربوط قرار گیرم.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز هم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب اسماعیل جبارزاده به سمت استانداری آذربایجان‌شرقی، آمادگی خود را برای همکاری با مدیریت اجرایی استان برای پیشبرد روند توسعه و پیشرفت کلانشهر تبریز اعلام کردند.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول