اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد:

عسگراولادی ‌50 سال مبارزه در خط رهبرى از خود به یادگار گذاشت

نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: مرحوم عسگراولادی با اراده قوی همراه با اندیشه بلند، ایمان استوار و بزرگواری کارنامه‌ای درخشان با سابقه‌ای بیش از 50 سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.

عسگراولادی ‌50 سال مبارزه در خط رهبرى از خود به یادگار گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در بخشی از این بیانیه آورده است: در نخستین روز ماه محرم‌الحرام خبر درگذشت یار دیرین و فداکار امام (ره) و انقلاب و از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه با نظام ستم‌شاهی مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادى موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: اراده قوی همراه با اندیشه بلند، ایمان استوار و سماحت و بزرگواری ایشان کارنامه‌ای درخشان باسابقه‌ای بیش از 50 سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.

امام جمعه اصفهان در این بیانیه خاطرنشان ساخته است: آن فقید سعید از بنیان‌گذاران حزب موتلفه اسلامی بود و در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش بسزایی داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز علاوه بر خدمت در سنگرهای متعدد دولتی، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مؤسس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ولی‌فقیه در این نهاد مقدس و پشتیبان مخلص مبارزان و محرومان بود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: این‌جانب ضایعه درگذشت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اعضاى محترم حزب مؤتلفه و پیروان خط امام و رهبرى و به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن مرحوم را از درگاه الهی مسألت می‌‌نمایم.

انتهای پیام/2301/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول