اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور/

شکست ‌شهرداری گرگان ‌مقابل الماس قزوین

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور در مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

شکست ‌شهرداری گرگان ‌مقابل الماس قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در هفته اول از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور عصر امروز شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزش آزادی این شهر به مصاف صنایع هفت الماس قزوین رفت که در این دیدار تیم صنایع هفت الماس قزوین توانست با نتیجه 67 بر 58 پیروز این میدان باشد.

در کوارتر اول در یک بازی نزدیک قزوینی‎ها توانستند با نتیجه 18 بر 12 شهرداری گرگان را شکست دهند.

شهرداری گرگان پیروز کوارتر دوم و نیمه اول

اما در کوارتر دوم شهرداری گرگان توانست در یک بازی نزدیک و زیبا نتیجه را به سود خود تغییر دهد و در مجموع، نیمه اول را با نتیجه 32 بر 31 به سود خود به پایان برساند.

در کوارتر دوم و به‎خصوص دقایق پایانی بازیکنان شهرداری گرگان به سادگی و فرصت‎ها و موقعیت‎ها و مالکیت توپ را از دست می دادند و سعی داشتند با پرتاب‎های سه امتیازی این فرصت‎های از دست رفته را جبران کنند.

بازیکنان قزوین نیز در هر بار که شهرداری گرگان پیشی می‎گرفت بلافاصله ب انجام یک پرتاب سه‎امتیازی اختلاف را جبران و میزبان خود را با مشکل روبرو می‎ساخت.

نوید اسلامی شماره 10 قزئینی‎ها نیز بازیکنی بود که یا سرعت و زیرکی بازیکنان شهرداری را با مشکل مواجه می‎کرد.

برتری نزدیک قزوینی‎ها در کوارتر سوم

در کوارتر سوم نیز این بازی نزدیک ادامه داشت و در بساری از دقایق اختلاف دو تیم به یک امتیاز می‎رسید.

مربی تیم قزوین نیز با انجام تعویض‎های مدیریت شده سعی در حفظ انرژی و توان بازیکنان خود داشت که در بسیاری از مواقع این استراتژی به کمک تیم قزوین آمد و برای آنها کارساز بود.

در دقایق پایانی کوارتر سوم تیم شهرداری گرگان با حمایت بسیار زیبای تماشاگران و انجام پرتاب‎های دقیق توانست اختلاف خود را با میهمان خود بیشتر کند اما بازیکنان قزوین باز هم با حرکات سرعتی و تکنیکی اختلاف را به حداقل رساندند که حتی در دقایقی نتیجه برابر 43 ادامه داشت.

در لحظه‎ای هم محمدرضا مرادیان بازیکن شماره پنج تیم قزوین دچار مصدومیت شد که یکی از هم‎تیمی‎هایش در یک حرکت جالب او را در آغوش گرفت و بلند کرد و به خارج از زمین برد.

در پایان در لحظاتی که ثانیه کوارتر سوم به صفر رسیده بود و نتیجه 46 بر 43 به نفع تیم قزوین بود، قزوین‎ها با انجام یک خطا دو پرتاب را در اختیار گرگانی‎ها قرار داده و با انجام این دو پرتاپ کوارتر سوم با نتیجه 46 بر 45 به سود قزوینی‎ها به پایان رسید.

کوارتر دوم و پایان بازی

در کوارتر چهارم بازی برای دقایقی آرام و بدون هیچ حرکت خاصی دنبال می‎شد که تماشاگران نیز برای دقایقی آرام کار را دنبال می‎کردند اما پس انجام یک پرتاب سه امتیازی از بازیکنان شهرداری گرگان و کسب امتیاز و پیشی گرفتن گرگان، تماشاگران و بازیکنان شهرداری گرگان با انرژی و کیفیت بیشتری بازی را ادامه دادند.

در شرایطی که قزوین با فاصله نزدیک از گرگان پیش افتاده بو بازیکنان شهرداری گرگان به راحتی موقعیت‎های به‎دست آمده را از دست می‎داده و در نهایت تیم صنایع هفت الماس قزوین توانست بازی را با نتیجه 67 بر 85 به سود خود به پایان برساند.

انهای پیام/83004/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول