اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 8 تیم

ماهان تندیس قهرمان لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم شد

تیم فوتسال نوجوانان ماهان تندیس قم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم شد.

ماهان تندیس قهرمان لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ماهان تندیس قم در بدو ورود به عرصه تیم‌داری در رشته فوتسال، سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه برای پشتوانه‌سازی و تضمین آینده تیم فوتسال بزرگسالان ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را یکی از اهداف مهم خود قرار داد و خیلی زود نتیجه آن را نیز با قهرمانی در لیگ نوجوانان قم گرفت.

به گفته امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم، این باشگاه با هدف خدمت به ورزش قم و جذب نوجوانان و جوانان مستعد فوتسال وارد تیم‌داری شده است و امیدوار است بتواند رسالتی را که در زمینه رشد و توسعه ورزش استان قم به خصوص رشته پرطرفدار نوجوانان و جوانان قمی یعنی فوتسال بر دوش خود احساس می‌کند را به خوبی انجام دهد.

مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی با معرفی تیم‌های برتر رسماً به کار خود پایان داد که تیم خوش آتیه ماهان تندیس توانست با درخشش در مقابل تمام رقبای خود در نهایت در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در پایان این رقابت‌ها بعد از فوتسالیست‌های نوجوان و آینده‌دار ماهان تندیس که جام قهرمانی را بالای سر بردند، تیم فوتسال نوجوانان پارسا موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و تیم فوتسال نوجوانان ارم کیش عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

پرونده رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی با قهرمانی ماهان تندیس بسته شد که این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم به شکل لیگ به انجام رسید و حاصل آن معرفی شدن چهره‌های مستعد و آینده‌دار به فوتسال قم بود.

در پایان این رقابت‌ها بهترین‌های لیگ نوجوانان فوتسال باشگاه‌های قم نیز معرفی شدند و بر این اساس عنوان بهترین تیم به ماهان تندیس رسید چراکه این تیم با 6 پیروزی بهترین عملکرد را داشت و به قهرمانی دست یافت ضمن این‌که تنها تیم بدون شکست نیز لقب گرفت.

همچنین فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس قم با زدن 28 گل در هفت مسابقه عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کردند در حالی که همین تیم با دریافت تنها پنج گل در بازی‌های این فصل خود موفق به کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ نیز شد.

با این حال عنوان آقای گل مسابقات امسال لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های استان قم را حمید امینی بازیکن تیم پارسا از چنگ ماهانی‌ها درآورد و در حالی که تیمش موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها شد با 12 گل خود را به عنوان آقای گل معرفی کرد و عنوان با اخلاق‌ترین تیم نیز به تیم فوتسال نوجوانان میعاد رسید که به زعم مسئولان برگزاری مسابقات این دوره با کمترین حاشیه و دریافت کمترین کارت زرد از این نظر عملکرد ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول