اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج تأکید کرد:

پیام‌های نهضت عاشورا در جامعه نهادینه شود/دشمنان چاره‌ای جز تسلیم در برابر اسلام ندارند

امام جمعه سنندج خواستار توجه ویژه همه مسلمانان نسبت به عمل به پیام‌های نهضت عاشورا و سیره والای امام حسین(ع) در جامعه شد.

پیام‌های نهضت عاشورا در جامعه نهادینه شود/دشمنان چاره‌ای جز تسلیم در برابر اسلام ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار کرد: اسلام دین عالم‌گیر بوده و روز به روز بر گستره آموزه‌های اسلامی در جهان افزوده می‌شود.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که چاره‌ای جز تسلیم در برابر مسلمانان نداشته و سنگرهای کفر و استکبار یکی پس از دیگری به دست مسلمانان خواهد افتاد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید مسلمانان نسبت به تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه همت بیشتری گمارند و در این مسیر نیز زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با آموزه‌های قرآنی فراهم کنند.

ماموستا مجتهدی به پیام‌های نهضت عاشورا و سیره امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: آزادگی و عزت‌طلبی از جمله پیام‌هایی است که باید مسلمانان همواره از قیام امام حسین(ع) مدنظر گرفته و سرلوحه امور خویش قرار دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تعالی و سعادت جامعه اسلامی در گرو زنده‌بودن روحیه شهادت‌طلبی و عزت‌خواهی است و اگر این روحیه در جامعه اسلامی نمود داشته باشد هیچ دشمنی به خود اجازه نمی‌دهد که در امور مسلمانان دخالت کند.

ماموستا مجتهدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان اسلام باید بدانند که اسلام تنها دین عالم‌گیر جهان بوده و چاره‌ای جز تسلیم و سرفرودآوردن در برابر آموزه‌های اسلامی ندارند.

وی افزود: وحدت و انسجام در بین مذاهب مختلف اسلامی از مهم‌ترین سرمایه‌های مسلمانان برای تعالی و عزت روز افزون بوده و بر هر فرد مسلمانی واجب است که از این سرمایه والا دفاع نماید.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار توجه ویژه کردستانی‌ها در پاسداشت آداب و سنن ویژه ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع) شد و بر تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/79006/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول