اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

مقاومت، زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه تاکستان گفت: مقاومت و انسجام ملت ایران برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های عوام‌فریبانه دشمنان تا به امروز زمینه‌ساز اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده است.

مقاومت، زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر، ایام محرم حسینی را تسلیت گفت و عزاداری بر سید و سالار شهیدان را ضامن پایداری فرهنگ اهل بیت برشمرد.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به ضرورت الگوپذیری از فرهنگ اهل بیت افزود: از تمام هیئت‌ها و عزاداران سوگوار تاکستانی دعوت می‌شود تا ضمن تجمع در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اوج ارادتمندی و سینه چاکی خویش برای اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش بگذارند.

اسلامی به تشریح پیام‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان پرداخت و ابراز داشت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه یوم‌الله 13 آبان برگزار شد به ذکر مسایل و رهنمودهای ارزشمند پیرامون مباحث داخلی و بین‌المللی پرداخته و توصیه‌هایی را به مسئولان مطرح فرمودند.

وی به برگزاری مذاکره با گروه موسوم به 5+1 در ژنو اشاره و بر ضرورت هوشیاری برابر دشمنان تأکید کرد.

امام جمعه شهر تاکستان با بیان اینکه اجتماع پرشور دانشجویان و دانش‌آموزان در 13 آبان ماه پیام‌های فراوانی را در برداشته است، تصریح کرد: مقاومت و انسجام ملت ایران برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های عوام‌فریبانه دشمنان تا به امروز زمینه‌ساز اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده است.

اسلامی، پیام‌های تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 به دست دانشجویان پیرو خط امام را برشمرد و تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی سبب شد تا توطئه‌هایی که در سفارت آمریکا انجام و طراحی می‌شد، برچیده شود و اکنون پس از گذشت بیش از 30 سال جهان متوجه دسیسه چینی‌های آمریکا شده است.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به ضرورت الگوگیری بانوان امروزی از سیره و منش حضرت زینب (س) تأکید کرد: صبر و مقاومت زینب کبری برابر مصایب پیش آمده به عنوان بهترین الگو و مشق برای تمامی بانوان نسل حاضر جامعه اسلامی است که باید در زمره نگاه‌ها و اولویت‌های امروز بانوان برای تدارک زندگی حسینی‌وار باشد.

اسلامی با اشاره به خباثت لشکر باطل برابر کاروان اهل بیت ابراز داشت: ایمان و عشق به خداوند متعال یاران باوفای اباعبدالله الحسین را برابر لشکریان عبیدالله، بی‌باک ساخت و امروز پس از گذشت بیش از 1373 سال فرهنگ عاشورا و قیام سرخ امام شیعیان الگو و مشقی ارزنده برای آحاد سوگواران و عزاداران در سراسر عالم است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول