اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه خبر داد

بشرویه شهرستان برتر خراسان‌جنوبی در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: بشرویه برترین شهرستان خراسان جنوبی در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای است.

بشرویه شهرستان برتر خراسان‌جنوبی در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای

نرگس روایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: شهرستان بشرویه همچنان در خط مقدم جبهه کتابخوانی و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، حضور فعالانه و مستمر دارد.

وی ضمن اظهار خرسندی از شرکت فعالانه اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان در مسابقات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور افزود: در مسابقات آنلاین کتابخوانی مهر‌ماه سال جاری نیز شهرستان بشرویه 27 برنده کشوری داشته که این تعداد بیش از 50 درصد برگزیدگان خراسان جنوبی را تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه ادامه داد: بیشتر قشر شرکت‌کننده در مسابقات، دانش‌آموزان مشتاق مدارس هستند که از نظر نقد و بررسی کتاب در شبکه نیز در رتبه‌های برتر سایت قرار گرفته‌اند.

روایتی تأکید کرد: بشرویه با وجود جمعیت کم و امکانات محدود علمی و آموزشی از ابتدای سال جاری حدود 300 برگزیده کشوری در مسابقات آنلاین کتابخوانی داشته و این در حالی است که تعداد شرکت کننده‌های شهرستان در هر ماه بیش از 2 هزار نفر بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از بین 50 نفر رتبه برتر شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور نیز سه نفر از اعضای فعال کتابخانه عمومی ملاعبدالله بشروی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/69003/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول