اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجام شش بازی در این هفته

گزارش کامل فارس از هفته دوم مسابقات لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان

هفته دوم لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان با انجام شش بازی در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

گزارش کامل فارس از هفته دوم مسابقات لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هفته دوم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان عصر جمعه به پایان رسید، طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد.

یادآور می‌شود طی روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دوم این رقابت‌ها در شهر جناح بستک، تیم گازال جناح به مصاف جبل‌بر شهرو بندرعباس رفت که تیم بندرعباسی در یک بازی حساب شده توانست با دو گل رضا رحیمی و ناصر در زاده میزبان خود را از پیش رو بردارد البته جبل بر از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در دیگر بازی این هفته نیز تیم سهیلی جوان قشم، مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه تختی قشم با نتیجه شش بر دو شکست سنگینی بر کشاورز میناب تحمیل کرد تا نشان دهد امسال نیز با قدرت چشم به عنوان قهرمانی دارد.

جواد جغینی با چهار گلی که در این مسابقه برای سهیلی زد با پنج گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

دو گل دیگر سهیلی جوان را احمد صالحی و گل‌های کشاورز را مهدی نوروز دریایی و فرامرز دهقانی به ثمر رساندند.

اما تیم تازه لیگ ممتازی شده ملوان بندرکنگ نیز مهمان ستاره انقلاب رودان بود که با یک گل از این تیم شکست خورد.

در روز چهارشنبه نیز مسابقات ممتاز لیگ فوتبال هرمزگان با برگزاری سه بازی دیگر پیگیری شد که در این روز سیبه کوخرد در خارج از خانه و در میناب، آرش این شهر را با نتیجه دو بر صفر برد تا تنها تیم دو برده و 6 امتیازی تا این جای رقابت‌ها باشد و به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

علی باقری و یونس فخرایی دو بازیکنی بودند که برای سیبه در این بازی گلزنی کردند.

در بازی دیگر امید درگهان به مصاف اروند بندرعباس رفت، در دقایق ابتدایی این بازی، تیم امید درگهان دو بار و به یک شکل، در ضد حمله دچار غافلگیری شد و دو گل دریافت کرد و باعث شد شیرازه این تیم از هم بپاشد.

با آغاز نیمه دوم تیم امید درگهان باز هم روی ضد حمله، گل خورد و بازی با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت، در این دیدار مهاجمان امید درگهان موقعیت‌های زیادی را از دست دادند که اگر این موقعیت‌ها تبدیل به گل شده بود نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

مهران قزل و اسماعیل حبشی دو مهاجم امید درگهان، در این بازی دوبار توپ را به تیرک دروازه اروند کوبیدند و حسام الدین نورسته نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد. تا به رغم داشتن امتیاز میزبانی، بازی را به اروند بندرعباس واگذار کنند، گل های اروند را مجتبی سلیمانی، سجاد سالاری و یاسر ولی زاده به ثمر رساندند.

اما در آخرین بازی روز چهارشنبه لمزان با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود اتحاد رودان گذشت تا اتحاد با دو شکست متوالی و بدون امتیاز به همراه آرش و کشاورز میناب در انتهای جدول جای گیرند.

در این بازی یکی از گل‌های لمزان را یوسفی زد و دو گل دیگر بازی با اشتباه بازیکنان اتحاد رودان وارد دروازه خودی شد.

در پایان هفته دوم به ترتیب سیبه کوخرد با شش امتیاز، سهیلی جوان قشم با چهار امتیاز و اروند بندعباس نیز با چهار امتیاز مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم ستارگان بستانو این هفته را به استراحت پرداخت.

انتهای پیام/88001/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول