اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان

آیین زیارت عاشورای ویژه دهه اول ماه محرم در سمنان برگزار می‏شود

هم‎زمان با فرارسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) و ماه محرم‎الحرام، مراسم زیارت عاشورا به همت سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان برگزار می‏شود.

آیین زیارت عاشورای ویژه دهه اول ماه محرم در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان، مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان در این خصوص گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا، مراسم زیارت عاشورا با حضور اعضای شورای بسیج و حلقه‎های صالحین و همچنین کارکنان سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان برگزار شد.

امیر مظاهری با اشاره به عزاداری پرشور علاقه‎مندان به آقا اباعبدالله الحسین (ع) در این مراسم بیان کرد: زیارت عاشورا که از تعالیم امام باقر (ع) است، به علل آثار سازنده فردى و اجتماعى، بیان مواضع فکرى، عقیدتى شیعه و نشانه گرفتن خط انحراف از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

وی سینه‎زنی به همراه سخنرانی را از دیگر برنامه‎های این پایگاه برشمرد.

مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز سمنان در پایان اظهار داشت: این برنامه که به همت پایگاه بسیج شجره طیبه سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری سمنان تدارک دیده شده است در دهه اول محرم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول