اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کنگاور:

رزمایش الی بیت‌المقدس در کنگاور برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور بسیجیان برادر دو گردان بیت‌المقدس در کنگاور برگزار شد.

رزمایش الی بیت‌المقدس در کنگاور برگزار شد

حسین قبادی‌بصیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس با حضور بسیجیان برادر دو گردان بیت‌المقدس در شهرستان کنگاور برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور ادامه داد: مهم‌ترین و پایدارترین نوع امنیت، امنیتی است که فراگیر بوده و با مشارکت مردم حاصل شود.

قبادی‌بصیر با اشاره به تدبیر حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کرد: بسیج این شجره طیبه، به درخت تناوری تبدیل شده که به ‌عنوان یک سازمان منسجم، وظایف محوله برای دفاع از نظام و انقلاب را به خوبی انجام داده و در همه شئونات نظام نقش فعال دارد.

وی افزود: بسیج در بحث جنگ نرم، سردمدار مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن است و در جنگ سخت نیز از ستون‌های مستحکم نظام به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور عنوان کرد: عملیات تاخیری و دفاع از کوی و برزن از جمله وظایفی است که بسیج به ‌خوبی از عهده انجام آن برخواهد آمد.

به گفته قبادی‌بصیر، رزمایش الی بیت‌المقدس در راستای ارتقای آمادگی بسیجیان برای انجام وظایف محوله در منطقه عمومی دهلر و با حضور بسیجیان برادر دو گردان بیت‌المقدس انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش آشنایی بسیجیان با فضای جنگ و رزم و شرایط اردوگاهی است، افزود: این رزمایش با استفاده از سلاح و مهمات جنگی انجام شد تا بسیجیان در شرایط واقعی، تجربه مقابله با تهدیدات دشمن را کسب کنند.

انتهای پیام/2700/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول