اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه اول سال‌جاری صورت گرفت

صدور 350 پرونده استاندارد در استان کرمانشاه

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل 850 پرونده در بخش صنعت، معدن و تجارت برای دریافت استاندارد، گفت: در 6 ماهه اول سال‌جاری بیش از 350 پرونده استاندارد صادر شده است.

صدور 350 پرونده استاندارد در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد فرسادفر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد و روز ملی کیفیت در سالن همایش‌های ادار‌ه‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه اظهار داشت: ارتقای کیفیت تولیدات نیاز به عزم همگانی دارد و تنها یک سازمان نمی‌تواند این موضوع را محقق کند.

فرسادفر با اشاره به همکاری همه مردم برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی، تصریح کرد: امید می‌رود در دولت تدبیر و امید موضوعات اقتصادی به‌خوبی مورد توجه قرار بگیرد و استانداردها برای بالا رفتن کیفیت تولیدات کالاها بیشتر لحاظ شود.

وی به شرایط سخت واحدهای تولیدی در وضعیت اقتصادی کنونی اشاره کرد و افزود: باید موضوعات مدیریتی با جدیت دنبال شود و سازمان استاندارد در این راستا بیشترین وظیفه را برعهده دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه همکاری بین مسئولان مربوطه با استاندارد را خوب عنوان کرد و بر تولید و ارائه خدمات براساس یک استاندارد تعریف‌ شده تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه در موضوع استانداردسازی به ‌دنبال آماردهی نیستیم، گفت: کیفیت برای ما در اولویت موضوعات قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل 850 پرونده در بخش صنعت، معدن و تجارت برای دریافت استاندارد، افزود: در 6 ماهه اول سال‌جاری بیش از 350 پرونده استاندارد صادر شده است.

فرسادفر عنوان کرد: قوانین به ما اجازه می‌دهد تعدادی از همکاران را به‌عنوان کارشناسان استاندارد در نظر بگیریم و تعداد 100 پرونده مربوط به ساختمان داریم.

این مسئول بر توجه بیشتر به بخش ساختمان تاکید کرد و این بخش را دارای اهمیت به‌ دلیل ارزش افزوده بالا عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول