اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش همدان خبر داد

هوشمندسازی 950 مدرسه همدان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: در حال حاضر 950 مدرسه و 3 هزار و 60 کلاس درس در استان همدان به سیستم هوشمندسازی مجهز هستند.

هوشمندسازی 950 مدرسه همدان

عباس بهرامی‌مشعوف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس یکی از طرح‌هایی است که باعث ارتقای روش‌های تدریس در مدارس شده و دانش‌آموزان را با تکنولوژی و علم روز دنیا آشنا می‌کند.

وی گفت: در سطح استان همدان 280 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 3 هزار و 500 مدرسه مشغول فراگیری علم هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: در حال حاضر 950 مدرسه و 3 هزار و 60 کلاس درس در استان همدان به سیستم هوشمند مجهز شده‌اند.

وی افزود: در صورت تأمین اعتبار در سال جاری نیز تعداد این مدارس افزایش خواهند یافت.

بهرامی‌مشعوف در ادامه به مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، کلاس هوشمند شبیه‌سازی شده توسط این اداره‌کل در نمایشگاه همدان دایر شد.

وی گفت: آموزش و پرورش همدان در این نمایشگاه با تجهیزات فناوری امنیت شبکه، تولیدات دست‌سازه‌های برگزیده استانی در جشنواره جوان خوارزمی، آثار برگزیده فناوری اطلاعات در حوزه تولید محتوای الکترونیکی، رباتیک و توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کار دانش و تجهیزات هنرستان‌ها حضور یافت.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول