اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال حساس هفته دوم

خورشید قروه صبای قم را زمین‌گیر کرد / قعرنشینی صبا در فوتبال جوانان کشور

تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر خورشید قروه کردستان برای دومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محروم ماند.

خورشید قروه صبای قم را زمین‌گیر کرد / قعرنشینی صبا در فوتبال جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم در دیداری حساس از هفته دوم دور رفت مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم خورشید قروه کردستان رفتند که این دیدار نیز به یکی از بازی‌های بدون پیروزی آن‌ها در لیگ منجر شد.

دور رفت مسابقات مرحله گروهی این فصل لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی وارد هفته دوم خود شد که طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، تیم با هدایت مهدی گائینی یعنی جوانان صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نه چندان مطرح خورشید قروه بود که مقابل این تیم تن به شکست خفیف یک بر صفر داد.

قروه یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان قروه است در حالی که این شهر در 93 کیلومتری شرق سنندج و در دشت وسیعی قرار گرفته‌ و شاگردان مهدی گائینی در تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خارج از خانه خود از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور را با شکست برابر تیم خورشید این شهر پشت سر گذاشتند تا از 2 مسابقه خود هیچ امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول جوانان کشور قرار بگیرند.

فوتبالیست‌های صبای قم که هفته گذشته در بازی خانگی برابر پاس همدان نیز با حساب سه بر یک نتیجه را واگذار کردند در دیدار خارج از خانه برابر خورشید قروه با بدشانسی نیز مواجه شدند چراکه بهترین بازیکن و البته کاپیتان خود یعنی حسین نوع‌خواه را نیز به دلیل اخراج از زمین بازی از دست دادند تا 10 نفره به این شکست خارج از خانه تن بدهند.

نماینده فوتبال قم که امسال نخستین فصل حضور در مسابقات لیگ دسته اول جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، در حالی که از 2 بازی خود امتیازی در کارنامه ندارد تلاش می‌کند که بتواند خیلی زود از این بحران خارج شده و به صعود از مرحله گروهی امیدوار بماند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر بازی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول