اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

سرپرست اداره تعاون روستایی کردکوی منصوب شد

محمدتقی رجایی مدیر تعاون روستایی استان گلستان، با صدور حکمی علی ابراهیمی را به سمت سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی منصوب کرد.

سرپرست اداره تعاون روستایی کردکوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان گلستان، در حکم انتصاب سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی آمده است: نظر به سابقه و تجربیات مفید به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی منصوب می‎شوید.

در ادامه این حکم آمده است: پیگیری و اجرای برنامه‎ها در حوزه تعاونی‎ها و تشکل‎ها به ویژه ارشاد، نظارت و سرپرستی با رویکرد حمایت از تولید و با همکاری و تعامل منطقی با همکاران، اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‎ها، اتحادیه‎ها و مسئولان شهرستانی و استانی مورد انتظار است.

سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی بوده و در کارنامه وی بیش از 22 سال سابقه مدیریتی دیده می‎شود.

محمدتقی رجایی مدیر تعاون روستایی استان گلستان طی نامه‎ای دیگر از زحمات سیدتقی حسینی‎الارزی در زمان تصدی رئیس اداره تعاون روستایی کردکوی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول