اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد

همکاری بیش از 120 همیار محرم با پلیس نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: بیش از 120 همیار محرم با پلیس نوشهر در ایام محرم همکاری می‌کنند.

همکاری بیش از 120 همیار محرم با پلیس نوشهر

شمس‌الدین کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: در نشستی با مسئولین هیئت‌های مذهبی و عزاداری شهرستان نوشهر درباره موضوعاتی که باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم صحبت کردیم و فضای بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

فرمانده انتظامی نوشهر افزود: در شهرستان نوشهر از طریق هیئت‌های مذهبی بیش از 120 همیار محرم با نیروی انتظامی در راستای تامین هرچه بهتر نظم و امنیت در ایام سوگواری و عزاداری محرم همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در ساعات پنج تا هفت غروب از آوردن دسته‌جات عزاداری به سطح شهر خودداری کنند، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند از ساعت هفت و نیم شب دسته‌جات عزاداری خود را به حرکت درآورند.

کرمانی یادآور شد: همچنین ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر نیز باید در ساعت 11 شب سرویس‌دهی‌های خود را متوقف کنند تا احیانا صدای نوحه‌خوانی‌ها که از بلندگوها پخش می‌شود باعث سلب آرامش مردم در آن ساعت از شب نشود.

وی همچنین درباره اهدای نذورات مردمی تصریح کرد: مردم آگاه و فهیم، نذورات خود را حتما به متولیان امر که شناخته شده هستند بدهند و از دادن نذورات به افرادی که نمی‌شناسند، خودداری کنند چرا که امکان دارد برخی افراد متخلف در پوشش هیئت‌های مذهبی اقدام به جمع‌آوری نذورات کنند.

فرمانده انتظامی نوشهر برخورد با بدپوششی را از مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: با هرگونه بدپوششی در مساجد و اطراف تکایا و هیئت‌های مذهبی و عزاداری در صورت لزوم طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای‌پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول