اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان:

نماز ظهر عاشورا در گیلان باشکوه برگزار شود

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: عزاداران حسینی در کنار برگزاری مراسم‌های روز عاشورا، نماز ظهر عاشورا را در گیلان باشکوه برپا کنند.

نماز ظهر عاشورا در گیلان باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی شامگاه شنبه در جمع عزاداران حسینی این شهرستان برپایی نماز ظهر عاشورا را از جلوه‌های خاص قیام کربلا برشمرد.

وی اظهار کرد: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در اول وقت نماز جماعت را بر پا کرد و اکنون وظیفه ماست که این فریضه دینی و سنت عاشورایی را حفظ کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان افزود: اگر چه در دین ما ریا ناپسند شمرده می‌شود اما برپایی با شکوه نماز ظهر عاشورا حتی از ثواب بسیاری هم برخوردار است.

وی با اشاره به عزاداری عاشقان حسینی تصریح کرد: مردم ما علاوه بر حضور در مساجد و تکایای عزاداری، خود را برای بر پایی نماز ظهر عاشورا نیز مهیا کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: امیدواریم در عاشورای امسال نماز ظهر عاشورا به امامت ائمه جماعات در میادین شهرهای گیلان با حضوری پر شور برگزار شود.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول