اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد

64 درصد موقوفات مازندران برای عزاداری امام حسین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بیش از 64 درصد موقوفات مازندران در راستای هزینه برای عزاداری امام حسین(ع) و اطعام‌دهی وقف شده است.

64 درصد موقوفات مازندران برای عزاداری امام حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از  ساری، یکی از اقدامات مهم سازمان اوقاف اجرای امینانه موقوفات در زمینه عزاداری امام حسین (ع) است.

اطعام‌دهی به عزاداران امام حسین(ع) و سخنرانی در زمینه واقعه عاشورا از مهم‌ترین نیات وقف شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه اطعام‌دهی به عزاداران امام حسین(ع) در امامزاده ابوصالح قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بسیاری از بدعت‌گذاری‌ و آسیب‌ها عزاداری‌ امام حسین(ع) را تهدید می‌کند، اظهار داشت: ویژگی‌ها و فلسفه قیام عاشورا باید به صورت واقعی برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به برگزاری برنامه بصیرت عاشورایی در امامزادگان استان گفت: تقویت باورهای دینی، تبیین قیام عاشورا، بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

علیزاده به اجرای صحیح نیات واقفان ویژه عزاداری امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 64 درصد موقوفات مازندران در راستای هزینه برای عزاداری امام حسین(ع) سخنرانی و اطعام‌دهی وقف شده است.

وی تصریح کرد: نیت واقفان برای عزاداری امام حسین (ع) به تفکیک شهرستان‌های استان مازندران در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول