اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حکم پنجاه و پنجمین شهردار تبریز در وزارت کشور مهر و موم شد

سخنگوی شورای شهر کلانشهر تبریز گفت: بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده وزیر کشور حکم شهردار منتخب شورای کلانشهر تبریز را امضاء کرده است.

حکم پنجاه و پنجمین شهردار تبریز در وزارت کشور مهر و موم شد

سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده وزیر کشور حکم شهردار منتخب شورای کلان شهر تبریز را امضاء کرده است، اظهار کرد: به محض ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز مراسم معارفه و تودیع برای صادق نجفی به عنوان شهردار جدید و علیرضا نوین به عنوان شهردار سابق تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل طولانی امضاء شدن حکم شهردار تبریز گفت: در حال حاضر فضای خوبی بر شورای شهر و مجموعه شهرداری حاکم است و می‌توان با این فضا راه را برای آبادانی و توسعه تبریز فراهم آورد.

حاجی‌زاده با استناد به سخنان روز گذشته شهردار منتخب گفت: هویت شورا و شهرداری در هم خلاصه می‌شود و تعامل بین این دو زمینه را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها فراهم می‌آورد.

این عضو شورای چهارم شهر تبریز در عین حال از برگزاری جلسه‌ای بین اعضا و شهردار خبر داد و گفت: تمام اعضای شورا اذعان دارند که با شخص شهردار منتخب مشکلی ندارند و برای رفع شبهات قرار شده تا جلسه‌ای در اولین فرصت برگزار شود.

صادق نجفی رئیس 10 سال پایانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس بود که چند روز پیش جای خود را به خادم عرب‌باغی داد.

مدیرعاملی موسسه اقتصادی امین غرب و شمالغرب کشور، مدیرکلی سازمان بازرگانی استان به مدت 10 سال، مسئولیت سازماندهی ساختار جدید وزارت بازرگانی در استان های کشور، مشاور وزیر و عضو شورای ICT وزارت بازرگانی، دستیاری ویژه وزیر بازرگانی، عضویت هیئت امنای دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان، عضویت هیئت امنای دانشگاه اسوه، عضویت هیئت مدیره کشتیرانی و دبیری روابط اقتصاد خارجی شمال‌غرب کشور از جمله سوابق اجرایی وی بعد از انقلاب است.

وی همچنین ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، ریاست شورای گفتگوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آذربایجان شرقی با بخش دولتی، سرپرستی سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان شرقی، دبیری کمیته برنامه‌ریزی اقتصادی برنامه چشم انداز 20 ساله استان آذربایجان شرقی، عضویت در کمیته تنظیم سند توسعه چشم انداز 5 ساله استان آذربایجان شرقی، ریاست هیئت امنای حوزه علمیه سفیران هدایت، عضویت هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در غرب و شمال غرب کشور و مشاوری اقتصادی کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

صادق نجفی برنامه‌های خود را برای مدیریت توسعه پایدار کلانشهر تبریز با عنوان «برنامه امید و نشاط برای مردان و زنان حماسه‌ساز سیاسی و اقتصادی» به شورای شهر تبریز عرضه کرده بود.

از 21 نفر از اعضای شورای شهر تبریز در زمان رأی‌گیری برای انتخاب شهردار تبریز 20 نفر در شورا حاضر شده بودند که صادق نجفی توانست 11 رأی کسب کند و در این رأی‌گیری فرج محمد قلی‌زاده، 8 رأی و عباس رنجبر 1 رأی را کسب کردند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول