اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

تمهیدات خاص نیروی انتظامی برای عزاداری‌های مردم زنجان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات خاص در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم عزاداری مردم زنجان گفت: نیروی انتظامی آماده برگزاری این مراسم است.

تمهیدات خاص نیروی انتظامی برای عزاداری‌های مردم زنجان

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز هشتم محرم اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی خود را برای برگزاری این مراسم آماده کرده است.

وی بر در نظر گرفته شدن تمهیدات خاص برای حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه، زینبیه و احمدیه افزود: امور انتظامی این سه دسته در مقر فرماندهی ویژه کنترل و ارزیابی می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان استفاده از پایش‌های تصویری در روزهای حرکت دسته‌های عزاداری را از دیگر روش‌های در نظر گرفته شده برای کنترل امور اعلام کرد و گفت: همیاران محرم هم نقش خود را در برگزاری مراسم‌های عزاداری از جمله حرکت دسته‌ها ایفا می‌کنند.

این مقام انتظامی بر ضرورت هماهنگی با همیاران محرم و خادمان در زمینه جمع‌آوری نذورات تاکید کرد و گفت: هماهنگی این امور با مسئولان هیئت‌ها انجام شده است.

کردلو به برگزاری دوره‌های ویژه برای همیاران محرم اشاره و تصریح کرد: توجیهات لازم در مورد امور انتظامی به همیاران محرم ارائه شده است.

وی به پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی مراسم عزاداری‌های شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا مناطق تجاری و مسکونی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر لزوم آگاهی مردم در گرفتن نذورات به ویژه آشامیدنی‌ها ادامه داد: مردم باید به نحوه توزیع این نذورات دقت کافی داشته باشند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی با بسیج همه نیروهای خود آماده کمک به برگزاری عزاداری مردم زنجان طی چند روز آینده است.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول