اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

هیئت‏های مذهبی دور از هرگونه خرافه عزاداری کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با تاکید بر این‌که هیئت‏های مذهبی باید در فضایی سالم و به دور از هرگونه خرافه عزاداری کنند، گفت: دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات ما نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

هیئت‏های مذهبی دور از هرگونه خرافه عزاداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی با بیان این‌که دشمنان اسلام درصدد هستند تا در مذهب و دین ما رخنه کرده و بتوانند اعتقادات جوانان و باورهای آن‌ها را ضعیف کنند، گفت: وظیفه متولیان فرهنگی و مسئولان هیئت‏های مذهبی این است تا در فضای سالم و دور از هرگونه آسیب به عزاداری بپردازند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند که باید با برنامه‌ریزی لازم برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: در ایام ماه محرم باید با اجرای برنامه‌های مناسب، نسبت به گسترش فرهنگ حسینی در جامعه اهتمام ورزیم و همه دستگاه‌ها و نهادها در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

تقوی تصریح کرد: مجالس و محافل سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش باید به گونه‏ای که در شأن و منزلت آن‌هاست، برگزار شود.

وی گفت: در برخی مواقع خرافاتی مشاهده می‌شود که در سال‏های اخیر برخوردهای شدیدی برای کنترل آن صورت گرفته است؛ چرا که اعتقاد داریم عزاداری باید با شخصیتی که برای آن عزاداری می‌کنیم، شأن تطبیقی داشته باشد.

تقوی از مسئولان هیئت‏های مذهبی خواست تا از آوردن علامت بزرگ و غیرمتعارف در عزاداری امام حسین (ع) خودداری کنند.

انتهای پیام/74003/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول