اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه فردوس مطرح شد

تقدیر امام جمعه از نمازگزاران/نماز ظهر عاشورا در فردوس بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: اقامه نماز ظهر عاشورا در فردوس بی‌نظیر و قابل تحسین بود.

تقدیر امام جمعه از نمازگزاران/نماز ظهر عاشورا در فردوس بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: اگرچه امام حسین(ع) برای احیای امربه معروف و نهی‌ازمنکر و اقامه نماز قیام کرد ولی امروز ما باید علاوه بر احیای این دو فریضه مهم به منویات امام حسین(ع) نیز توجه کنیم.

وی با تقدیر از هیئت‌های مذهبی در برگزاری پرشور مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، افزود: اقامه نماز ظهر عاشورا به صورت منسجم و با حضور حداکثری مردم فردوس بی‌نظیر و در بین دیگر شهرستان‌های استان منحصر به فرد بود.

امام جمعه فردوس با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج طیبه شجره و مدرسه عشق است و در این هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اجرا می‌شود.

بابایی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت والای امام حسین(ع)، یادآور شد: باید نهضت حسینی ادامه یابد و اثرات این نهضت در روح جامعه دمیده شود و مردم نیز بیش از همیشه با نهضت امام حسین(ع) آشنا و رفتار و کردار خود را حسینی کنند.

نهضت مطالعه مفید نهادینه شود

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب، مطالعه را سبب بصیرت افزایی بشر دانست و گفت: بدون مطالعه امکان افزایش بصیرت و نیز تکامل انسان وجود ندارد و انسان با مطالعه کتاب‌های مفید است که می‌تواند به رشد و تعالی روح و جسم دست یابد.

امام جمعه فردوس از خانواده‌ها خواست تا نهضت مطالعه مفید را در بین اعضای خانواده خود نهادینه کنند تا فرزندان از همان آغاز کودکی به سمت و سوی کتاب و مطالعه پیش بروند.

انتهای پیام/69007/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول