اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:

طرح 33گانه از فردا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح 33گانه جمع‌آوری اطلاعات مددجویان و معلولان استان از فردا به مدت 10 روز در سراسر استان اجرا می‌شود.

طرح 33گانه از فردا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

فضل‌الله اتابک ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در بحث آسیب‌های اجتماعی، اورژانس‌های اجتماعی در شهرستان‌های مادر سراسر استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم‌اکنون سازمان بهزیستی مهمترین ماموریت خود را در شهرستان لنده با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد امید رهایی آغاز کرده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی صدای مشاور 1480 در سطح استان و آمادگی آن برای ارائه خدمات مشاوره از اقدامات برجسته سازمان در خصوص معضلات اجتماعی است.

اتابک تصریح کرد: اورژانس‌های اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل، حین و بعد از ازدواج فضای زندگی را شور و نشاط بیشتری بخشیده و جوانان را به یک ازدواج موفق تشویق می‌کند.

وی افزود: مسائل مختلف خانوادگی و مداخله در بحران اجتماعی از ماموریت‌های این اورژانس بوده که تاکنون به خوبی انجام شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به خط 123 صدای مشاور در استان اشاره کرد و گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند هرگونه کودک آزاری، سالمند آزاری و ... را با خط 123 در میان بگذارند.

وی در ادامه به خدمات سازمان در قبال جامعه هدف اشاره کرد و گفت: اجرای طرح 33گانه در سطح استان خدمتی نوین در سازمان بوده که باعث پیشرفت سطح خدمات‌رسانی در جامعه می‌شود.

اتابک افزود: این طرح از روز شنبه 25 آبان‌ماه در سراسر استان آغاز و به مدت 10 روز انجام می‌شود.

وی یادآور شد: جمع‌آوری اطلاعات سالمندان، معلولان و سایر جامعه هدف سازمان برای ارائه خدمات بهتر و پیش‌بینی بودجه لازم در سال 93 ضروری است.

انتهای پیام/82013/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول