اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

خرید 120 تن خرما از مناطق عشایری سیستان و بلوچستان

مدیر کل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری 120 تن خرما از مناطق عشایری سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

خرید 120 تن خرما از مناطق عشایری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره امور عشایر سیستان و بلوچستان، حمید طوقی اظهار داشت: با هدف حمایت از بخش تولیدات و محصولات عشایر استان اتحادیه و شرکت تعاونی‌های عشایری استان اقدام به خرید و فروش 1600 رأس دام سبک و سنگین و 120 تن خرما از مناطق عشایری استان کرده‌اند.

مدیر کل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: همچنین در همین راستا خرید و فروش جو، ذرت، سبوس، سویا، کاه و کنجاله به میزان 2 هزار و 900 تن از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در شش ماهه اول سال جاری است.

وی گفت: با هدف تامین مایحتاج اولیه زندگی عشایر و در راستای فعالیت‌های خدماتی و حمایتی اتحادیه و شرکت تعاونیهای عشایری استان سیستان و بلوچستان طی شش ماهه اول سال جاری تهیه و توزیع کالاهای اساسی از جمله توزیع 6 هزار تن آرد بیش از 4 هزار کارتن مواد شوینده 38 تن حبوبات و کنسروجات 150 تن مواد غذایی توزیع 360 هزار لیتر نفت و گازوئیل و بیش از 2500 سیلندر گاز مایع در مناطق عشایری توزیع شد.

طوقی در پایان اذعان داشت: در راستای تامین خوراک دام عشایر نیز بیش از 2 هزار تن کنسانتره از طریق دو باب کارگاه تولید کنسانتره طی شش ماهه در مناطق توزیع شد.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول