اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 11 تیم

مبنا صنعت قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم شد

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با قرار گرفتن تیم مبنا صنعت در جایگاه نخست به کار خود پایان داد.

مبنا صنعت قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری لیگ‌های فوتبال باشگاهی در سال 1392، نخستین لیگ استانی، مسابقات رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم است که با رقابت 11 تیم رسماً برگزار شد و قهرمان خود را شناخت.

برگزاری منظم مسابقات لیگ‌های استانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت فوتبال در بین شاخص‌هایی است که برای رشد و توسعه فوتبال قم پیش‌بینی کرده و بر همین اساس این هیئت امسال لیگ‌های دیگر رده‌های سنی را به ترتیب بعد از لیگ نوجوانان استارت زد.

در حالی که باشگاه‌های متعددی با برخورداری از مدیران و مربیان دلسوز و با دانش در سطح استان قم در رشته فوتبال فعالیت می‌کنند 11 تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های قم ثبت‌نام کرده و بازی‌های این فصل را در مدت 10 هفته برگزار کردند.

این در حالی است که رقابت‌های این دوره با حضور تیم‌های نوجوانان عقاب پردیسان، مبنا صنعت، انصار، آبادگران، افشید، کیان‌نوین، هنگ، همای نوین، پرسپولیس، آبادگران و خورشید به انجام رسید و سرانجام این تیم فوتبال نوجوانان مبنا صنعت بود که جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پایان جدال تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان برای کسب مقام قهرمانی لیگ سال 1392 با قرار گرفتن تیم فوتبال نوجوانان مبنا صنعت همراه بود تا این تیم در سال آینده نماینده قم در مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم، امسال مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان با حضور 11 تیم از روز سی و یکم مردادماه به شکل دوره‌ای آغاز شد و پس از انجام تعداد 55 مسابقه در نهایت این تیم فوتبال نوجوانان مبنا صنعت بود که امروز در پایان این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت.

فوتبالیست‌های نوجوان آینده‌دار عضو تیم فوتبال مبنا صنعت در این رقابت‌ها موفق به کسب 28 امتیاز شدند تا جام قهرمانی را به دست بیاورند ضمن اینکه تیم فوتبال نوجوانان افشید با 27 امتیاز در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت و نایب قهرمانی را به نام خود به ثبت رساند.

همچنین تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان با کسب 24 امتیاز مقام سوم جدول رده‌بندی لیگ 11 تیمی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم در سال‌جاری را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب پرونده بازی‌های این دوره با مشخص شدن رده‌بندی تیم‌ها بسته شود.

با پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم بهترین خط حمله این رقابت‌ها را تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان با 54 گل زده به خود اختصاص داد در حالی که عنوان بهترین خط دفاع این بازی‌ها به تیم افشید اختصاص یافت در حالی که این تیم تنها پنج گل از حریفان دریافت کرد.

در ترکیب تیم فوتبال مبنا صنعت قهرمان این رقابت‌ها سعید رضایی، حسن اللهیاری، سعید فتحی، محمد اسدی، ابوالفضل مرادی، رضا تقی‌زاده، محسن رحیم‌نیا، محمدباقر محمدی، محمدحسین فتحی‌زرپاک، علی‌اصغر قرامحمدی، علیرضا سیفی‌خواه، وحید کلبی، مهدی وزیری‌اقدم، محمد نصرمحمدی، علی راست‌گردانی، محمدرضا امیرآبادی، سید علی‌اکبر روشنایی، رضا ابهری، علی فتحی، علی محمدی‌سمیع، سید حسین حسینی‌شجاع، اسماعیل نصرت‌الله‌زاده، مهدی رسایی‌پور، ابوالفضل هاشم‌زاده و ابوالفضل خسرو بیگی حضور داشتند.

این در حالی است که هدایت این تیم بر عهده مرتضی عطایی بود و محمدرضا سیلانی، علی قلی‌زاده، محمدرضا وصالی‌پور به عنوان مربی در کادر این تیم حضور داشتند و در راه کسب عنوان قهرمانی این فصل حمید عابدی مسئولیت سرپرستی این تیم را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول