اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم‌های ورزشی آب و برق قزوین در راه مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات ورزشی وزارت نیرو در حالی انجام می‌شود که تا پایان سال جاری تیم‌های ورزشی آب و برق قزوین به 5 دوره از این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

تیم‌های ورزشی آب و برق قزوین در راه مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم‌های ورزشی آب و برق قزوین تا پایان سال جاری در حالی به پنج دوره از رقابت‌های قهرمانی وزارت نیرو اعزام می‌شوند که این اعزام‌ها در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دو و میدانی، آمادگی جسمانی، بدمینتون و کوهنوردی انجام خواهد گرفت.

بدون شک اعزام‌های صورت گرفته کارمندانی که زیر نظر وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند نشان می‌دهد، حمایت‌های خوبی از سوی مدیریت دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو به ویژه شرکت توزیع نیروی برق برای توسعه ورزش به منظور افزایش نشاط و تندرستی در بین کارمندان، کارکنان و خانواده‌های آنان صورت گرفته است که یقیناً اعزام به مسابقات و در اختیار گرفتن سالن‌های ورزشی نیز این نکته را به خوبی نشان می‌دهد.

اما دبیر کمیته ورزش صنعت آب و برق استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در راستای اعزام‌ تیم‌های ورزشی کارمندان آب و برق قزوین به مسابقات قهرمانی وزارت نیروی کشور می‌گوید: تیم فوتسال آب و برق قزوین برای شرکت در مسابقات قهرمانی وزارت نیرو تا چند روز آینده راهی گرگان خواهد شد.

مهرداد سلطانی با اشاره به اینکه سیدمحمد باقری به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت، اضافه می‌کند: تیم فوتسال آب و برق قزوین در دو دوره قبلی که در این مسابقات حضور داشته است، یک عنوان قهرمانی و یک مقام پنجمی را به دست آورده و به طور حتم در این مسابقات هم یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی خواهد بود.

سلطانی اضافه می‌کند: مسابقات قهرمانی وزارت نیرو در رشته‌های تنیس روی میز، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و بدمینتون نیز تا پایان سال به میزبانی استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و خراسان رضوی و همایش کوهنوردی نیز در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی تصریح می‌کند: در این مدت زمانی ورزشکاران آب و برق قزوین با انجام تمرینات مناسب خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

دبیر کمیته ورزش صنعت آب و برق استان قزوین می‌گوید: در حال حاضر نزدیک به هزار نفر از کارمندان و کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان قزوین زیر نظر کمیته ورزش صنعت آب و برق در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول