اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 17 رای

قاسم‎علی برزمینی رئیس هیئت فوتبال گلستان شد

قاسم‎علی برزمینی با برگزاری انتخابات مجمع فوتبال استان گلستان به مدت چهار سال رئیس هیئت فوتبال استان گلستان شد.

قاسم‎علی برزمینی رئیس هیئت فوتبال گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجمع فوتبال استان گلستان از صبح امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال؛ برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان گلستان تشکیل جلسه داد که در نهایت با برگزاری انتخابات قاسم‎علی برزمینی با کسب 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان گلستان انتخاب شد.

همچنین محمدمهدی اورسجی یکی از چهار کاندیدایی که در جلسه حاضر شده بود از شرکت در این رقابت انتخاباتی انصراف داد.

وی در حاشیه برگزاری این جلسه و در گفت‎و‎گو با خبرنگاران دلیل انصراف خود را مشغله کاری و وجود یک سری از حواشی و اتفاقات اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مجمع به دلیل تلاش‎های زیاد در خصوص کسب موفقیت‎های به دست آمده در یک سال گذشته اظهار دشت: تمامی افرادی که برای قبول کرسی روسای هیئت‎ها کاندیدا می‎شوند باید برنامه عملی داشته باشند.

قربانعلی پاشا در ادامه در خصوص مقایسه فوتبال دو استان مازندران و گلستان که در سال‎های گذشته یک استان بوده و در تمام عرصه‎ها بین این دو استان رقابت وجود دارد، تصریح کرد: فوتبال استان مازندران در حال حاضر از گلستان جلوتر است اما زیرساخت‎های ورزش فوتبال در گلستان بسیار غنی‎تر و استان گلستان از این لحاظ از مازندران پیشگام‎تر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان گلستان دو زمین چمن مصنوعی وجود دارد که استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات؛ با استاندارد مورد نظر فدراسیون و AFC را دارد و تا یک ماه دیگر یک زمین مصنوعی دیگر در رامیان افتتاح می‌شود و امید داریم تا دهه مبارک فجر یک زمین چمن مصنوعی دیگر در گنبد را به بهره‎برداری برسانیم تا مجموع زمین‎های استاندارد موجود در استان به عدد پنج برسد.

پاشا در ادامه خطاب به کاندیدای حاضر تاکید کرد: برنامه‎ای را ارائه دهید که بتوانید عمل کنید زیرا سخنان شما امروز ثبت می‎شود و همین مجمعی که به شما رای می‎دهد 6 ماه دیگر می‎تواند تشکیل جلسه داده و از شما عملکرد بخواهد.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین بر داشتن برنامه در خصوص تهیه اسپانسر و حامی مالی برای تیم‎های حاضر در لیگ‎های کشور تاکید و این را یکی از خواسته‎های مورد انتظار خود و باقی افراد مجمع اعلام کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ادامه بیان کرد: استان گلستان یکی از استان‎های پیشرفته در امر ورزش است و حتی در دو و میدانی و سایر رشته‎ها که خودم با آنها آشنایی دارم نیز بسیار خوب عمل کرده است.

علی کفاشیان تاکید کرد: امروز استان گلستان در رشته‎ فوتبال حرکت‎های بسیار خوبی را انجام داده و در رشته‎های پایه نیز گام‎های خوبی را برداشته است.

وی متذکر شد: این پیشرفت‎ها در حالتی بوده که از لحاظ وجود اسپانسر شرایط خوبی را نداشته و به نظر من این پیشرفت‎ها و عملکردها به دلیل وجود پتانسیل و ظرفیت بالا در گلستان است.

کفاشیان در پایان گفت: فوتبال ایران فوتبالی است که در آسیا حرف اول را می‎زند و حفظ وضع موجود و پا گذاشتن در عرصه‎های جهانی دو مسئولیت بسیار سنگین مسئولان ورزش فوتبال کشور است.

انتهای پیام/83004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول