اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

ثبت‌نام 3500 دانش‌آموز زنجانی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تاکنون 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 3500 دانش‌آموز زنجانی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جعفر موسوی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان استان زنجان از یکم تا 12 آذر ماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در سطح استان زنجان برای اعزام به مناطق عملیاتی ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها عمق‌بخشی به بسیج است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به رزمایش «یاوران ولایت» گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس بسیج اشاره کرد و افزود: در این رزمایش میزان آمادگی بسیج در مقابل با تهدیدات نرم و سخت دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان و مرکز استان در تاریخ پنجم آذر ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در سالن 6 هزار نفری انقلاب شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی، اصناف، طلاب، بسیج دانشجویی و... برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز اکثریت ملت ایران به ویژه نوجوانان و جوانان جزو قشر بسیج محسوب می‌شوند، تصریح کرد: اضطراب و ترس دشمنان به خاطر حضور گسترده مردم در بسیج است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اذعان داشت: بسیجیان در همه عرصه‌های پژوهشی، محرومیت‌زدایی، فضای سایبری، فرهنگی، آمادگی‌های بسیجی و... با همه توان حضور دارند.

این مسئول در ادامه به برگزاری جشنواره فرهنگی بسیجی به صورت کشوری در زنجان اشاره کرد و گفت: این جشنواره به میزبانی زنجان و توسط معاونت تربیت بدنی سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

موسوی اضافه کرد: افتتاحیه این جشنواره در روز پنجشنبه 30 آبان ماه جاری برگزار می‌شود. همچنین خبرگزاری بسیج به صورت رسمی در زنجان آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول