اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 3

بسیج گلستان در ردیف نخست اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفت

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شعار محوری «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» گفت: بسیج گلستان در عرصه تولید مواد غذایی و کود ورمی‎کمپوست در ردیف نخست اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفت.

بسیج گلستان در ردیف نخست اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: فعالیت‎های ترویجی اقتصاد مقاومتی استان گلستان موجبات اشتغال قریب به 3 هزار نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج با ارتقاء سطح علمی، مردم را ترغیب به فعالیت‎های اقتصاد مقاومتی کرده است، تصریح کرد: بسیج در گام نخست به یکی از اجزاء اقتصاد مقاومتی که تولید خوراک و امنیت غذایی است ورود کرده چراکه دشمن قددار با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی بر این نقطه تمرکز کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: بسیج با کمک مردم و با استفاده از امکانات قابل دسترس بستر امنیت غذایی جامعه را با همکاری مردم فراهم می‎کند.

بابایی افزود: با توجه به عرصه‎های جنگ در بخش‎های اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... نمادهای دفاعی متناسب با نیازها برنامه‎ریزی و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک مفهوم عام است، ابراز داشت: اگر در مصادیق اقتصاد مقاومتی ورود کنیم به تعداد افراد جامعه است در عرصه صنعت باید رویکردمان اقتصاد مقاومتی باشد، نوآوری، بالا بردن راندمان حداکثر و کاهش هزینه‎ها باید مدنظر قرار بگیرد همچنین در سایر صنایع نیز لازم است تا از داشته‎های خودمان استفاده کنیم.

توزیع 18 هزار قطعه بچه ماهی قزل‎آلا در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه تحریم‎ها باید فرصت قلمداد شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه از انرژی باد برای تولید برق استفاده کنیم نه اینکه نفت و گاز را بسوزانیم برای اینکه برق تولید شود، اقتصاد مقاومتی به معنای این است که از آب برای راه‎اندازی چرخ‎های صنایع بالادستی استفاده شود لذا اگر بهینه سازی مصرف را سرلوحه قرار دهیم موفق خواهیم بود.

بابایی بیان داشت: در بخش نظامی الگوی اقتصاد مقاومتی را رعایت کرده‎ایم و در این زمینه به خودکفایی صددرصدی رسیده‎ایم.

وی از توزیع 18 هزار قطعه بچه ماهی قزل‎آلا در گلستان خبر داد و گفت: بیشترین توزیع ماهی قزل‎آلا در اسفندماه صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: توزیع 20 هزار قطعه جوجه بومی محلی در هفته بسیج صورت می‎گیرد، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 300 هزار قطعه جوجه در گلستان توزیع شده است هدف ما از این اقدام غذای سالم بدون افزودنی بر سر سفره‎های مردم است.

انتهای پیام/83001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول