اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد

دیدار 300 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله شیراز با مقام معظم رهبری

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در هفته بسیج 300 نفر از فرماندهان و بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله شیراز با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

دیدار 300 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله شیراز با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار منصور میرزاییان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته بسیج امسال، دیدار 50 هزار نفری بسیجیان و فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود که 300 نفر از فرماندهان و بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این دیدار شرف حضور خواهند داشت.

وی افزود: مراسم تجلیل از فعالان و نخبگان بسیج در عرصه‌های قرآنی، ورزشی، تربیتی، علمی، سازندگی، فرهنگی و امنیتی در این هفته برگزار می‌شود.

میرزاییان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، قرآنی، وبلاگ‌نویسی، شعر، خاطره‌گویی، کتابخوانی و داستان‌نویسی در همین هفته در دستور کار است.

وی اضافه کرد: تجلیل از شهدا، ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عطرافشانی مزار شهدا در این هفته انجام خواهد شد.

میرزاییان خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف مانند سه سوله چند منظوره صالحین، سوله بزرگ 9 دی، سه حوزه مقاومت و افتتاح ده‌ها پایگاه مقاومت، چند مهد قرآنی و شبکه‌های شباب در همین هفته در دستور کار است.

وی یکی از برنامه‌های محوری بسیج را اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این مسئله مطالبه مقام معظم رهبری بود و در همین زمینه سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز برنامه‌های مختلفی را اجرا و حمایت کرده که پرورش طیور، ماهی و آبزیان، تولید قارچ و ...از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این جلسه با اشاره به سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان حضرت امام(ره)، این نهاد را شجره طیبه‌ای دانست که در کوره راه‌های سخت مدافع آرمان‌های انقلاب و نظام بوده است.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی افزود: بسیج بر مبنای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تکیه بر خط ولایت توانسته از تمام امتحانات سر بلند بیرون آمده و در عرصه‌هایی مانند دفاع مقدس، فتنه انتخابات و تهاجم فرهنگی خدمات مهمی را به کشور ارائه دهد.

به گفته وی، تفکر بسیج نظام را بیمه کرده و باعث شده دشمنان از توطئه‌های خود طرفی نبندند.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول