اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خبر داد

انهدام باند سارقان داخل خودرو با 30 فقره سرقت در شهریار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سه عضو باند سارقان داخل خودرو و کشف 30 فقره سرقت در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو با 30 فقره سرقت در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور خدادادی گفت: با توجه به دریافت پرونده‌های سرقت داخل خودرو در شهرک اندیشه، موضوع به صورت جدی در دستور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

خدادادی در مورد نحوه دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو افزود: ماموران کلانتری 16 اندیشه، راکبان یک دستگاه موتورسیکلت را که به طور مرموزی در حال پرسه زدن در شهر اندیشه بودند، پس از تعقیب و گریز کوتاه  دستگیر و از آنها یک عدد اسپری گاز اشک آور و یک قبضه سلاح سرد کشف می‌کنند.

وی ادامه داد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی انجام تحقیقات فنی و بررسی سوابق کیفری متهمان دستگیر شده به 30 فقره سرقت داخل خودرو شهریار و اندیشه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در مورد نحوه سرقت این باند اظهار داشت: اعضای سه نفره این باند با همدستی فرد دیگر و با استفاده از خودروی تاکسی برای جلوگیری از مظنون شدن به آنها اقدام به سرقت باطری از خودروهای پارک شده در پارکینگ‌ها می‌کردند.

خدادادی در خاتمه خاطرنشان کرد: هر 3 متهم دستگیر شده به همراه مالخر با قرار بازپرس شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2302/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول