اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت می‌گیرد

ثبت‌نام 20 هزار طلبه در طرح صدور کارت هوشمند طلاب

بیش از 20 هزار طلبه برادر و خواهر در طرح صدور کارت هوشمند طلاب خراسان رضوی از نیمه دوم محرم به صورت اینترنتی در قسمت پرتال طلاب ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام 20 هزار طلبه در طرح صدور کارت هوشمند طلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تمام طلاب اعم از شاغل و غیرشاغل که در این حوزه پرونده فعال دارند، می‌توانند در طرح صدور کارت هوشمند طلاب خراسان ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: ستاد کارت هوشمند حوزه علمیه خراسان به منظور طراحی و چاپ کارتی که به منزله هویت و شناسایی و نیز خدمت‌رسانی به طلاب باشد، از ابتدای امسال تشکیل و با جلسات مختلف در زمینه صدور این کارت تصمیم‌گیری شد.

حجت‌الاسلام قاسم سالخورده با تأکید بر توجه به امنیت این کارت، افزود: کارت هوشمند طلاب حوزه علمیه خراسان، اطلاعات شخصی، شماره نظام وظیفه، کد طلبگی، شناسه مرکز خدمات و ... را داراست.

وی شناسایی طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی، تجمیع، ساماندهی و یکسان‌سازی کارت شناسایی طلاب این حوزه و نیز احراز هویت، وضعیت نظام وظیفه، تحصیل و سرعت بخشیدن به خدمات قابل ارائه به فضلا، ‌روحانیون و طلاب، به روز شدن اطلاعات و ... را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان درباره مراحل اجرایی و چگونگی ثبت‌نام در این طرح با بیان اینکه اطلاع‌رسانی همزمان در ایام پرداخت شهریه انجام خواهد شد؛ از طلاب این حوزه خواست تا با مراجعه به پرتال طلاب در سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com اطلاعات شخصی و درخواستی خود را تکمیل کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه مراجعه حضوری تنها در مرحله تحویل کارت‌ها خواهد بود، گفت: در مرحله تحویل کارت که بعداً اعلام می‌شود باید طلاب نظام آموزشی عمومی مشهد به مرکز مدیریت، طلاب مدارس تحت برنامه سطوح مختلف به مدارس خود و طلاب عمومی خراسان شمالی و جنوبی به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

این مسئول شروع طرح و ثبت‌نام را از نیمه دوم محرم دانست و خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با مشارکت طلاب این طرح تا پایان سال جاری به صورت کامل اجرایی شود.

سالخورده تاریخ صدور نخستین کارت‌ها را نیمه دوم ماه صفر عنوان کرد و گفت: بیش از 20 هزار طلبه برادر و خواهر در این طرح مشارکت خواهند داشت و برای آنها کارت هوشمند صادر می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول