اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خاش:

بیش از 1300حامی با کمیته امداد شهرستان خاش همکاری دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش گفت: در 6 ماهه سال‌جاری یک هزار و 396 حامی با کمیته امداد شهرستان خاش همکاری دارند.

بیش از 1300حامی با کمیته امداد شهرستان خاش همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، منصور ایرندگانی اظهار داشت: در 6 ماهه سال‌جاری بیش از 1300 حامی با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش افزود: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

این مسئول یادآور شد: طرح اکرام ایتام در قالب جذب حامی برای ایتام زیرپوشش اجرا می‌شود و کمیته امداد خاش با ثبت‌نام از حامیان به طرق مختلف اقدام به جذب حامی برای ایتام تحت حمایت این نهاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در 6 ماهه سال جاری 2597 یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی خاش هستند و حمایت از این تعداد یتیم برعهده 1396 حامی است.

ایرندگانی همچنین با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد خاش در زمینه اجرای طرح اکرام ایتام افزود: با اقدامات انجام شده هم مبالغ کمک شده از سوی حامیان و هم تعداد حامیان همکار با کمیته امداد خاش افزایش یافته است.

وی گفت : کمک حامیان به ایتام محدود به کمک‎های مادی نیست و حامیان همکار با این نهاد در قالب اجرای طرح مفتاح‌الجنه و با حضور در منازل مسکونی ایتام اقدام به دلجویی از آنها می‌کنند و پس از بازدید با اهدای مبلغی به عنوان کمک بخشی از مشکلات خانوارهای مددجوی این نهاد را رفع می‌کنند.

این مسئول از دیگر اقدامات حامیان در راستای حمایت از ایتام مددجوی کمیته امداد را اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به آنها عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: حامیان همکار با کمیته امداد علاوه بر کمک به ازدواج ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد به مسکن‌دار شدن مددجویان نیز کمک می‌کنند و این امر نیز در قالب کمک‎های نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/75004/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول