اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

فعالیت خبرگزاری فارس مشارکت در حمایت از مقاومت است

جهاد اسلامی از فعالیت‌های فارس در غزه تقدیر کرد+عکس

گردان‌های «قدس» شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در نخستین سالگرد حمله هشت روزه صهیونیست‌ها به غزه، از پوشش خبری بسیار خوب خبرگزاری فارس در غزه قدردانی کرد و آن را مشارکت در حمایت از مقاومت برشمرد.

جهاد اسلامی از فعالیت‌های فارس در غزه تقدیر کرد+عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از غزه، «ابوحمد» سخنگوی گردان‌های قدس با اشاره به پوشش خبری بسیار خوب و گسترده خبرگزاری فارس از تحولات فلسطین و غزه، آن را به مثابه مشارکت در حمایت از مقاومت برشمرد.

گردان‌های قدس همچنین با اشاره به پوشش خبری فارس از نبرد موسوم به آسمان کبود از هوشیاری و سرعت این خبرگزاری در انتقال اخبار مربوط به مقاومت در غزه و تازه‌ترین تحولات فلسطین قدردانی کرد.

وی که میزبان «عوض ابودقه» خبرنگار فارس در دفتر خود در غزه بود، با تاکید بر اهمیت همکاری و ارتباط بین رسانه‌های آزاد در انتشار اخبار درست، گفت: انتقال صحیح اخبار به نوبه خود به مثابه حمایت از مقاومت است.

فارس به روابط خود با مقاومت فلسطین افتخار می‌کند

عوض ابودقه خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه نیز تاکید کرد که خبرگزاری فارس با تمام گروه‌ها و نیروهای فلسطینی به ویژه جنبش جهاد اسلامی و گردان‌های قدس ارتباط عمیقی دارد و به روابط مستحکم خود با گروه‌های مختلف سیاسی و مقاومت فلسطین افتخار می‌کند به ویژه اینکه اخبار این گروه‌ها و نیز تحولات هر روزه فلسطین بخش قابل ملاحظه‌ای از اخبار فارس را تشکیل می‌دهد.

وی همچنین یادآور شد که مسئولان خبرگزاری فارس به طور مداوم تحولات فلسطین را پیگیری می‌کنند به ویژه اینکه در اصول انقلاب اسلامی ایران مسائل امت مسلمان به ویژه فلسطینی‌ها از اولویت برخوردار است.

 فارس در پی به تصویر کشیدن رنج و درد فلسطینی‌ها به جهان اسلام است

ابودقه تاکید کرد که فارس سخت در تلاش برای پوشش اخبار مربوط به رنج و درد فلسطینی‌ها و به تصویر کشیدن آن برای افکار عمومی جهان است تا مردم جهان از حقایق جاری در فلسطین با خبر شوند.

وی در پایان تاکید کرد: هدف از تلاش‌برای انتقال اخبار فلسطین و مقاومت، رسوا کردن صهیونیست‌ها و اقدامات جنایتکارانه آنان است.

خبرنگار فارس ضمن تشکر از حسن میزبانی گردان‌های قدس گفت: ما از همکاری با این گردان‌ها در راستای کمک به مقاومت استقبال می‌کنیم. 

 انتهای پیام
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول