اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی دریانوردان مطرح کرد

مشکلات مالی گریبانگیر فینالیست لیگ برتر فوتبال ساحلی

در نشست شورای شهر بوشهر مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر که فینالیست لیگ برتر هم شده از مشکلات مالی این تیم گفت.

مشکلات مالی گریبانگیر فینالیست لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین طبیب‌نژاد امشب در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی دریانوردان به مدت 6 سال است که در سطح کشور فعالیت می‌کند، گفت: تیم ما در این مدت 5 بار توانسته به فینال مسابقات راه پیدا کند و در سال گذشته قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی کشور شده است.

وی با بیان اینکه تیم دریانوردان در این مدت به هیچگونه نهاد و موسسه‌ای وابسته نبوده است، ادامه داد: ما در این مدت از طریق کمک‌های شخصی و عده‌ای از شهروندان تیم را اداره کرده‌ایم.

بودجه دریانوردان یک سوم بودجه دیگر تیم‌های لیگ برتر است

مدیرعامل تیم فوتبال دریانوردان خاطرنشان کرد: با وجود موقعیت تیم و قرار گرفتن در صف مدعیان قهرمانی، بودجه تیم ما یک سوم بودجه‌ای است که رقیبان ما برای مسابقات هزینه کرده‌اند.

طبیب‌نژاد با بیان اینکه بازیکنان ما بیشتر دانشجو بوده و جایی نیز شاغل نیستند، تصریح کرد: از شورا و شهرداری بوشهر انتظار داریم که با رفع مشکلات مالی تیم، زمینه حضور هرچه قوی‌تر تیم فوتبال ساحلی دریانوردان را در دیدار فینال مسابقات که 12 روز دیگر برگزار می‌شود، فراهم کنند.

وی عنوان کرد: امروز که تیم ملی فوتبال ساحلی در برابر روسیه صف‌آرایی می‌کند، چهار بازیکن از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان در آن حضور دارند و ما در سطح استان تنها تیم گروهی هستیم که چنین جایگاه ویژه‌ای را در سطح کشور داریم.

ورزشگاه بوشهر مناسب رقابت‌های فوتبال ساحلی نیست

مدیرعامل تیم فوتبال دریانوردان با بیان اینکه ما همیشه با تربیت بدنی بیشترین تعامل را داشته‌ایم، یادآور شد: با وجود مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان و تعصب خاص بازیکنان هیچ‌گاه اعتصاب یا تعطیلی تمرینات را نداشته‌ایم و تیم دریانوردان شاید تنها تیمی باشد که در آن کادرفنی علاوه بر عدم دریافت مبلغی به عنوان قرارداد برای تیم هزینه هم می‌کند.

طبیب‌نژاد با بیان اینکه در ورزشگاهی که ما میزبان هستیم جایگاه مقبولی برای حضور مسئولان نیست، افزود: از اعضای شورا دعوت می‌کنم که در بازی فینال که اواسط آذرماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند و با حضور خود  انگیزه بیشتر بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان را فراهم کنند.

ایمان چارکی، قائم مقام شهرداری بوشهر نیز در مورد درخواست همکاری طبیب‌نژاد، ابراز داشت: ما در هر جلسه شورای شهر مشکل ورزش داریم، شایسته است که وقتی ورزش متولی دارد، متولیان آن در جلسات شورا و شهرداری حضور پیدا کنند تا به نحو مطلوب‌تری بتوانیم مشکلات موجود در زمینه ورزش را برطرف کنیم.

در پایان این مراسم، اعضای شورا ضمن قول مساعد برای حل مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بر آن شدند تا زمینه حضور مسئولان تربیت بدنی را در جلسات آتی فراهم کنند تا بهتر بتوانند مشکلات ورزش شهر را مرتفع کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول