اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

سوخت زمستانی مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه تامین شد

فرماندار کهگیلویه با اشاره به توزیع نفت سفید مورد نیاز مناطق روستایی و عشایری در شهرستان گفت: هیچ کمبودی در خصوص توزیع سوخت گزارش نشده است.

سوخت زمستانی مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه تامین شد

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: سوخت مورد نیاز مناطق روستایی و عشایری شهرستان تامین شده است.

فرماندار کهگیلویه همچنین از توزیع یک میلیون و 600 هزار لیتر نفت سفید در این مناطق خبر داد و افزود: هیچ کمبودی تاکنون در این زمینه گزارش نشده است.

رئیس ستاد سوخت کهگیلویه ادامه داد: 70 مخزن ثابت نفت سفید در مناطق روستایی شهرستان مستقر شده است و کار توزیع نفت به روستاییان را انجام می‌دهد.

جعفری توزیع نفت سفید در مناطق عشایری را متذکر شد و تصریح کرد: 19 مخزن نفت به مناطق عشایری در بخش‌های مختلف شهرستان سوخت‌رسانی می‌کند.

به گفته وی، یک مخزن نفت سفید در روستای برج علیشیر کهگیلویه آماده بهره‌برداری است.

وی به سه جایگاه‌ توزیع نفت سفید در شهر دهدشت، بخش دیشموک و بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: در تامین سوخت مورد نیاز مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند، هیچ مشکلی نداریم.

جعفری با بیان اینکه در راستای برنامه‌ریزی جهت سوخت‌رسانی به مردم جلسه کمیته سوخت شهرستان تشکیل شد، ‌گفت: در مجموع جمع‌بندی جلسه حکایت از این داشت که دستگاه‌ها آمادگی لازم را در امر سوخت‌رسانی به مناطق دارند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/82016/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول