اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: با خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از سوی کشاورزان آذربایجان غربی ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان افزایش و به رقم 1,2 درصد می‌رسد.

افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بر لزوم مکانیزاسیون و نوسازی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد و اظهار داشت: امسال خط اعتباری ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی به ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته این رقم 1,12 درصد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در برنامه پنجم توسعه کشور را 1,08 درصد اعلام کرد و گفت: آذربایجان غربی سال گذشته 0,04 درصد جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: پیش‌بینی می‌شود با خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از سوی کشاورزان آذربایجان غربی ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان افزایش و به رقم 1,2 درصد برسد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 280 میلیارد ریال برای این منظور تخصیص یافته است.

مختاری عنوان کرد: تسهیلات ارائه شده برای مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان غربی با کارمزد 15 درصد و از طریق بانک کشاورزی برای خرید 600 دستگاه تراکتور، 24 دستگاه کمباین و یک‌هزار دستگاه ادوات دنباله بند کشاورزی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/61010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول