اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه تاکید کرد

تاثیر زیاد حضور رزمندگان در مدارس طی هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه گفت: حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران در طول این هفته در سطح مدارس و روایت وقایع دوران جنگ تحمیلی برای دانش‎آموزان بسیار تاثیرگذار است.

تاثیر زیاد حضور رزمندگان در مدارس طی هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضانعلی فرحبخش عصر امروز در جمع بسیجیان بشرویه اظهار داشت: تداوم یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و ارزش‎ها و اصول حاکم بر این دوران در نگرش و دیدگاه نسل جدید بسیار تاثیر‎گذار است.

وی ادامه داد: در دورانی که خبری از رویارویی نظامی و جنگ سرد نیست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه ضمن اشاره به شعار امسال هفته گرامیداشت بسیج مبنی بر "بسیج پیشتاز حماسه و خدمت"  تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج در هر سطحی و در هر قشری نقش مهمی در نهادینه‎کردن فرهنگ بسیجی در جامعه به عهده دارند.

فرحبخش افزود: اگر امروز استکبار در انجام محاسبات و اجرای سیاست‎های خود از قدرت و هشیاری ملت ایران می‎ترسند، تمام این را مرهون خون شهدایی هستیم که در راه زنده نگه‎داشتن ارزش‎های اصیل انقلاب از جان خود گذشتند.

وی تصریح کرد: امروز نیز مردم ایران در مسیر مکتب عاشورا در مقابل همه ابرقدرت‎ها ایستاده‎اند و همین امر کشور ما را به الگوی بی‎بدیلی در عرصه ظلم ستیزی در دنیا تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه اذعان داشت: در برهه حساس کنونی که دشمنان قسم خورده انقلاب در این برهه از زمان به خیال خام خود قصد به زانو در آوردن نظام ایران را دارند حرکت در خط رهبری و ارزش‎های اصیل انقلاب ضامن عزت و ابهت ایران اسلامی است.

فرحبخش خاطرنشان کرد: حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران در طول این هفته در سطح مدارس و روایت وقایع دوران جنگ تحمیلی برای دانش‎آموزان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/69006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول