اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش:

شهدا و رزمندگان با نثار جان درس گذشت و فداکاری را آموختند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش گفت: آسودگی و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌‌های شهدا و رزمندگانی است که با نثار جان خود به همگان درس گذشت و فداکاری آموختند.

شهدا و رزمندگان با نثار جان درس گذشت و فداکاری را آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مشهدی تفرشی بعد از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطر افشانی شهدای تفرش که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، افزود: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی حق علیه باطل است.

وی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزش‌های آنان به نسل‌های آینده است شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش قدردانی و پاسداشت شهدا را وظیفه همگانی خواند و اظهار امیدواری کرد که با  انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در راه دین مقدس اسلام در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در تمامی امور موفق و سربلند شویم.

مشهدی تفرشی با اشاره به مراسم غبارروبی مزار شهدا خاطر نشان کرد: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های از جان‌گذشتگان و ترویج فرهنگ شهید و شهادت برگزار شده است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: ترویج روحیه و فرهنگ بسیج در جامعه موجب اقتدار بیشتر کشور و نا امیدی دشمنان قسم خورده نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با موقعیت‌شناسی، همیشه نقش خود را در مقابل توطئه‌های بیگانگان به خوبی ایفا کرده‌اند، تاکید کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌های خوبی را در تمام عرصه‌ها از خود نشان دادند و امروز نیز در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی و... موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

مشهدی تفرشی با بیان اینکه دشمنان نظام قادر به مقابله و محدود کردن قدرت اندیشه، معرفت و بصیرت بسیجیان سلحشور ایران اسلامی نیستند، تصریح کرد: امروز دشمن از روحیه بسیج و بسیجی می‌ترسد و به خوبی می‌داند تا زمانی که این تفکر در ایران اسلامی جاری و ساری است آنها نخواهند توانست راه به جایی ببرند.

بسیج ایثار و شهادت، بسیج  ولایت و انتظار، بسیج خلاقیت و پیشرفت، بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی، بسیج خانواده و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، بسیج استکبار ستیزی و مقاومت و بسیج امر به معروف و نهی از منکر عناوین روزهای هفته بسیج در این شهرستان است.

در این آیین جمعی از بسیجیان، مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدای تفرش حضور داشتند که شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول