اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 3 مسابقه حساس رخ می‌دهد

شنبه شلوغ تیم‌های لیگ یکی همدان / جدال مازنی ـ همدانی در فوتبال جام آزادگان

تیم‌های فعال در لیگ دسته یک فوتبال و فوتسال باشگاه‌های از استان همدان همگی امروز به صورت همزمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

شنبه شلوغ تیم‌های لیگ یکی همدان / جدال مازنی ـ همدانی در فوتبال جام آزادگان

به گزار ش خبرگزاری فارس از همدان، سه تیم فوتبال و فوتسال فعال استان همدان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز شنبه باید در شهرهای مختلف به مصاف هم بروند.

* تیم فوتبال پاس همدان در اندیشه نخستین امتیاز خارج از خانه

تیم فوتبال پاس همدان که این روزها با آمدن محمدناصر نیکبخت استاندار جدید همدان که ریاست هیئت مدیره این باشگاه را برعهده دارد امیدوارانه‌تر از قبل پیگیر مسابقات خود در لیگ یک هستند در هفته یازدهم باید در قائمشهر و برابر تیم سایپای شمال به میدان برود.

شاگردان مجتی خورشیدی که هفته گذشته موفق شدند در خانه چهارمین پیروزی خود را جشن بگیرند و برابر تیم نفت و گاز گچساران به برتری رسیدند امروز برای رسیدن به کسب نخستین امتیاز خارج از خانه خود در تلاش هستند.

سبزپوشان همدانی در چهار بازی خارج از خانه‌ای که از ابتدای فصل امسال انجام دادند چهار شکست به دست آوردند، امروز برای کسب نخستین امتیاز یا پیروزی کار سختی را در شمال خواهند داشت.

تیم سایپای شمال قعرنشین جدول گروه 2 جام آزادگان است اما بازی در خانه و استفاده از تماشاگران برای پاسی‌ها سخت خواهد بود.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته دهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان با کسب 13 امتیاز و تفاضل کمتر در رده ششم قرار دارد و در مقابل تیم سایپای شمال با هشت امتیازی که به دست آورده، قعرنشین و در جایگاه سیزدهم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ یک مسابقه بین سایپای شمال و پاس همدان امروز شنبه 2 آذر ماه از ساعت 14 و در ورزشگاه چمن مصنوعی وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

* علیصدر به دنبال شکستن مقاومت کرمان در خانه حریف 

تیم فوتسال علیصدر همدان در پنجمین مسابقه لیگ یکی خود امروز در کرمان به مصاف تیم مقاومت کرمان می‌رود.

راه‌ راه‌پوشان علیصدر همدان که روند صعودی در چهار بازی ابتدایی فصل امسال داشته‌اند و موفق شدند بعد از دو شکست تلخ با یک پیروزی پرگل و یک تساوی وضعیت نسبتاً خوبی پیدا کنند.

این تیم به دلیل داشتن تنها 40 روز فرصت برای آماده‌سازی مناسب برای حضور در لیگ دسته یک بعد از گذشت 6 هفته از مسابقات به شرایط مطلوبی رسیدند و برای کسب امتیاز در خانه حریف کرمانی خود سفر طولانی را به این شهرداشته‌اند.

در مقابل تیم مقاومت کرمان در دو بازی اخیر خود به دو پیروزی خوب رسیده و با روحیه بهتری از تیم علیصدر پذیرایی می‌کند و به طور حتم به دنبال استفاده از شرایط میزبانی برای کسب امتیاز خواهد بود.

تا پایان هفته پنجم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر با چهار امتیاز در رده هشتم جدول گروه یک لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفته و در مقابل تیم مقاومت کرمان با شش امتیاز در مکان ششم جدول این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک مسابقه بین تیم‌های مقاومت کرمان و علیصدر همدان امروز شنبه دوم آذر ماه از ساعت 16 در سالن ورزشی استانداری شهر کرمان برگزار خواهد شد.

* الوند در فکر جبران شکست‌های پیاپی

تیم فوتبال الوند که در ابتدای جام آزادگان در دومین سال حضورش در این سطح فوتبال کشور، شروع نسبتاً خوبی را سپری کرده بود در چند بازی اخیر نتوانسته هواداران و مردم همدان را راضی کند و وضعیت خوبی در جدول ندارد.

شکست برابر پدیده شاندیز در خانه و همچنین باخت شکست چهار بر یک هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان صدرنشین گروه یک باعث شده تا تیم الوند سقوط زیادی در جدول رده‌بندی این گروه پیدا کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که یکی از مدعیان این گروه محسوب می‌شود و در حال حاضر شرایط مطلوبی در بالای جدول دارد.

تیم الوند برای بهبود وضعیت خودش در جدول و رسیدن به صدر و در مقابل تیم نساجی مازندران برای حفظ جایگاه خود حساسیت این بازی را بسیار بالا برده است.

تا پایان هفته دهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با دو بازی کمتر نسبت به رقبای خود در گروه با 11 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هشتم جدول گروه یک قرار گرفته و در مقابل تیم نساجی مازندران با 15 امتیازی که کسب کرده در مکان دوم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته یازدهم جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان امروز شنبه 2 آذرماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم نساجی مازندران پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول