اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرندیه:

آگاهی و بصیرت ‌بخشی باید در بین بسیجیان نهادینه شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرندیه گفت: آگاهی و بصیرت ‌بخشی به قشرهای بسیج از اولویت‌هایی است که باید در بین بسیجیان نهادینه شود.

آگاهی و بصیرت ‌بخشی باید در بین بسیجیان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد جعفری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای شکل‌گیری تا امروز با بصیرت خاص مثال‌زدنی در تمامی‌ صحنه‌های انقلاب حضور یافته و موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با حضور همیشه در صحنه بسیجیان، مشکلات و سختی‌ها را کنار زده و امروز به یمن این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها شاهد جایگاه عظیم و رفیع کشور در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرندیه ادامه داد: به دلیل اثرگذاری مثبت بسیج در عرصه‌های مختلف، استکبار جهانی و دست ‌نشانده‌های پلید آنها با فرهنگ، تفکر و منش بسیجی که بیدار کننده ملت‌ها علیه استعمار است، مخالف بوده و از هیچ عملی در راستای تضعیف این فرهنگ و تفکر دریغ نخواهند کرد.

جعفری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بزرگداشت بسیج صرفا گرامیداشت یک مناسبت و یا یک عنوان نیست، بلکه فرصتی برای قدردانی از بسیجیانی است که همواره با حضور خود در عرصه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌‌های انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم  و بهترین زمان برای تجلیل از رشادت، ایثار و شهادت ‌طلبی بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرندیه گلباران قبور شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم تجدید میثاق با ولایت، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، نهضت روشنگری، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده بسیجیان نخبه و... را بخشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/87008/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول