اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس بسیج در اراک برپا می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی از برپایی نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس بسیج در اراک خبر داد.

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس بسیج در اراک برپا می‌شود

علی احمدی‌ قاسم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آذر ماه در نگارخانه حوزه هنری استان مرکزی و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 اثر از آثار منتخب 15 عکاس شرکت کننده در جشنواره عکس بسیج در دو بخش بسیج و سبک زندگی اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیش از 350 عکس به جشنواره عکس بسیج ارسال شده بود که از این تعداد هیئت داوران 40 عکس را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند که این آثار در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح کانون بسیج هنرمندان شهرستان خنداب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون کانون بسیج هنرمندان در شهرهای اراک، خمین، محلات، ساوه، دلیجان، تفرش، زرندیه و شازند فعالیت دارد که به زودی کانون بسیج هنرمندان در خنداب نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی جذب و سازماندهی هنرمندان، حمایت از هنرمندان، به کارگیری از توانمندی هنرمندان در برنامه‌های مختلف بسیج، فراهم‌سازی بستر حضور هنرمندان در حلقه‌های صالحین، تربیت نسل متعهد از هنرمندان و ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های هنرمندان را از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان بسیج هنرمندان برشمرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار هنرمند در رشته‌های عکس، فیلم، ادبیات داستانی، نمایش، شعر، موسیقی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی زیر پوشش برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان قرار دارند.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول