اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

برگزاری رقابت‌های ورزشی بسیجیان سراسر کشور در کردستان

مسئول ورزش سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری رقابت‌های ورزشی بسیجیان سراسر کشور در دو رشته تنیس روی میز و ورزش‌های باستانی به میزبانی استان کردستان خبر داد.

برگزاری رقابت‌های ورزشی بسیجیان سراسر کشور در کردستان

حبیب‌الله کهریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری برنامه‌های ورزشی در این هفته توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد.

وی به برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی فوتسال پایوران اشاره کرد و افزود: در پایان این مسابقات ستاد عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های لشگر 22 و بیجار عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئول ورزش سپاه بیت‌المقدس کردستان مهم‌ترین برنامه این مجموعه را میزبانی مسابقات تنیس روی میز و ورزش باستانی ذکر کرد.

کهریزی افزود: این مسابقات با حضور بسیجیان سراسر کشور به مدت 4 روز از تاریخ پنجم لغایت هشتم آذر ماه به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 700 ورزشکار در این مسابقات اظهار کرد: تمام تیم‌ها با آمادگی کامل و به منظور حضور پرقدرت گام در بازی‌ها می‌گذارند.

مسئول ورزش سپاه بیت‌المقدس کردستان یکی دیگر از برنامه‌های برگزار شده این هفته توسط این مجموعه را اعزام تیم ووشو به مسابقات لیگ بسیج کشور نام برد و گفت: ورزشکاران سپاه استان حضور مطلوبی در مسابقات داشته‌اند.

کهریزی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم و برگزاری چنین رقابت‌هایی زمینه حضور پرقدرت بسیجیان در تمامی عرصه‌های ورزشی و غیر ورزشی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول